ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1390/12/1

 کلاس های آزمون عملی ارشد طراحی صنعتی با امتیازات ویژه؛ گروه آموزشی هونر

هونرگروه آموزشی هونر کلاس های آمادگی کنکور عملی ارشد طراحی صنعتی را با امتیازات ویژه برای داوطلبان برگزار می نماید. این دوره شامل کلیه توانایی های لازم در کنکور عملی شامل دوره های طراحی و راندو، روند ارائه طرح در کنکور عملی و تکنیک ها و نکات مورد نیاز برای این آزمون می باشد.

برگزاری دوره با حضور برترین اساتید کنکور طراحی صنعتی کشور:
- استاد مهدی اصل فلاح (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه هنر و پردیس بین المللی دانشگاه تهران در کیش، مدرس موفق دوره های آمادگی کنکور عملی کارشناسی و کارشناسی ارشد).
- استاد مهیار صامت حقیقی (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و معماری، مدرس دانشگاه های سراسری تهران و پردیس بین المللی دانشگاه تهران درکیش)، برگزار می شود.

امتیاز ویژه این دوره:
نگرانی بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون رشته هایی که کنکور عملی دارند، عدم اطمینان از کسب نمره قبولی برای ورود به مرحله دوم است. ضمن اینکه اعلام نتایج مرحله تئوری کنکور در روزهای نزدیک به کنکور عملی صورت می پذیرد و از این رو داوطلبانی که مجاز به شرکت در آزمون عملی باشند نیز، ‌پس از اعلام نتایج فرصت کافی برای شرکت در کلاس های کنکور عملی نخواهند داشت.

در این دوره از کلاس های کنکور عملی گروه آموزشی هونر، به منظور تأمین آرامش خاطر شرکت کنندگان، چنانچه پس از اعلام نتایج مرحله اول، داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی نباشند، با ارائه مدارک مورد نیاز (شامل شماره پرونده و اطلاعات مورد نیاز برای بررسی نتایج آنلاین)، 50% از هزینه کلاس ها به آنها بازگردانده خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام و یا رزرو جا در این کلاس ها می توانید از ساعت 9 تا 18 با شماره تلفن های آموزشگاه تماس گرفته و یا برای ثبت نام حضوری به آدرس آموزشگاه مراجعه نمایید:

تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

* اولویت ثبت نام با داوطلبانی است که نسبت به رزرو جا سریع تر اقدام نمایند.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=975&rnd=2429