فیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: فخرالدین اعتمادی
تاریخ: 1393/3/26
تعداد بازديد : 1335

سازمان سنجش و آموزش کشورسازمان سنجش طی اطلاعیه ای زمان برگزاری کنکور و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری 1393 را ابلاغ نموده است. بر اساس این اطلاعیه، کنکور گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه 93/4/5 برگزار خواهد شد.

کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 1393 از روز یکشنبه 93/4/1 تا روز چهارشنبه 93/4/4 پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، باید در صورت وجود نقص احتمالی به حوزه های رفع نقص کارت مراجعه نمایند. برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام (16 رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایید.

تذکر مهم: برای مشاهده متن کامل اطلاعیه و دریافت آخرین اخبار و اصلاحات احتمالی خبر، به وب سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.
http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=1558 

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1182&rnd=6090

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما