دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینو
دسته بندی: اخبار طراحیشخصیت ها
تاریخ: 1393/6/29
تعداد بازديد : 2892

دکتر سعید مجیدیبسم الله الرحمن الرحیم
و بشر الصّابرین، الذین اذا اصابتهم مُصیبة قالوا انّا لللّه و انا الیه راجعون

دکتر سعید مجیدی، استاد ارزشمند و بزرگ دانشگاه هنر تهران، در روز جمعه 28شهریور ماه 1393 بر اثر بیماری، دار فانی را وداع گفت. به نمایندگی از طرف جامعه طراحان صنعتی، این رحلت جانسوز را به خانواده و بازماندگان آن استاد فقید تسلیت می گوییم.

دکتر سعید مجیدی، متولد 1339 در تویسرکان، استادیار دانشگاه هنر تهران عضو هیأت علمی دانشگاه هنر، دارای مدرک دکترای تخصصی مکانیک مواد کامپوزیت از منچستر، مدتی به عنوان معاون دانشجوی دانشگاه هنر، مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، مدیر مسئول نشریه وزین "دستاورد" خدمت کرد و از همه مهم تر به عنوان استادی فعال و دلسوز، شاگردان متعددی را در دانشگاه هنر و سایر دانشگاه ها پروراند. جزوات درسی استاد مجیدی به عنوان یکی از مهم ترین منابع دروس فنی طراحی صنعتی، برای بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلانی که حتی توفیق حضور در کلاس های ایشان را نداشتند، مورد استفاده قرار گرفته است.

امیدواریم این زحمات ارزشمند و زندگی پر اثر این استاد، مقدمه ای بر زندگی نورانی ایشان در بهشت الهی باشد و یاد نیک آن استاد، تسلی بخش خاطر بازماندگان و خانواده محترم ایشان باشد.

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

مراسم یادبود استاد سعید مجیدی:
جمعه 11 مهرماه 1393، ساعت 9 الی 11 صبح، مسجد نور میدان فاطمی، تهران
دوشنبه، 14 مهر، ساعت 12 الی 14، دانشگاه هنر، تالار فارابی

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1210&rnd=9625

نظر بازديدکنندگان (38)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما