دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ: 1394/1/15
تعداد بازديد : 3865

آویز دلبندآویز «دلبند» اثر زهره پهلوان نماد قلب حمایتگر مادریست که درون خود باردار قلبی کوچک است. این آویز که به عنوان هدیه ای به دو دلبند، یعنی مادر و فرزند طراحی شده است، از یک قلب کوچک به نشانه قلب فرزند و یک قلب بزرگ به نشانه قلب مادر تشکیل شده است. این دو قلب با یک زنجیر که به صورت مارپیچ از میان هر دوی آنها عبور کرده است، به یکدیگر بسته شده اند. دلبند قابلیت استفاده به صورت دو آویز جداگانه را نیز دارد و علاوه بر آن، آویز قلب فرزند تا زمان بزرگ شدن او می تواند نزد مادر محفوظ بماند.

زهره پهلوان در مورد چگونگی خلق این اثر می گوید: «این ایده زمانی شکل گرفت که یکی از دوستانم که منتظر به دنیا آمدن اولین دخترش بود، برای قدردانی از همسرش و ابراز عشق و شادمانی از ورود عضوی جدید به زندگیشان، از من خواست تا برایش چیزی منحصر بفرد و ارزشمند طراحی کنم. من هم به دنبال ایده ای بودم که هم برای مادر و هم برای فرزندش قابل استفاده بوده و یادبودی برای این اتفاق بزرگ باشد».

دلبند موفق به کسب جایزه A Design Award 2014-2015 در بخش Jewelry, Eyewear and Watch Design شده است.

منبع: ریتون


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1273&rnd=8347

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما