تاریخ: 1394/4/23
تعداد بازديد : 3209

 طراحان خودرو صاحب تریبون می شوند.

امروزه تنوع خودروها و محصولات خودروسازان به حدی رسیده که روزانه باید آنها را دنبال کرد. لوکس یا اسپرت، شاسی بلند یا کوپه، پرسرعت یا کم مصرف، بنزینی یا الکتریکی، در هر زمینه ای با تنوع گسترده ای روبرو هستید. ولی امروزه در اینترنت و نشریات، همواره در مورد مشخصات آنها می خوانیم، در مورد موتور، قدرت و گشتاور، شتاب، سرعت و مصرف سوخت، کیفیت و امکانات آنها و اینکه در آزمایش های گروهی کدامیک برتر از سایر رقبایش است.

اما آیا هیچ وقت دوست نداشته اید شاهد پشت پرده ساخت خودروهای مورد علاقه تان باشید؟ آیا دوست ندارید با فرآیند طراحی جدیدترین خودروها آشنا شوید؟ یا شاهد تولد خودرو مورد علاقه تان باشید؟ یا اینکه آیا پیش نیامده که با مشاهده بخشی از یک خودرو، به فکر فرو بروید که چرا بدین شکل طراحی شده است؟

ما در ویژه نامه تخصصی ((طراحی خودرو))، به تمامی سؤالات شما در این زمینه پاسخ می دهیم. به اتفاق، شاهد فرآیند طراحی جدیدترین خودروها خواهیم بود، به آینده سفر خواهیم کرد تا با فناوری و طراحی های آینده آشنا شویم، طراحی جدیدترین خودروها را آنالیز می کنیم، با طراحان خودرو ملاقاتی خواهیم داشت، از مراحل ساخت و تولید خودروها در کارخانه و کارگاه ها بازدید خواهیم کرد و به گذشته می رویم تا با برخی از جاودانه ترین طراحی های تاریخ آشنا شویم. در این ویژه نامه، از مطالبی اختصاصی لذت می برید که نمی توانید به راحتی آنها را پیدا کنید!

» آثارتان را برای ما ارسال کنید
بخشی از این نشریه تخصصی، به شما خوانندگان عزیز اختصاص دارد. اگر مقاله ای در زمینه طراحی خودرو دارید، اگر ایده های نوینی مرتبط با محتوای این نشریه تخصصی دارید، ما از آنها استقبال می کنیم و اما اسکیس و راندو های دستی یا دیجیتالی، رندرهای نرم افزاری و یا تصاویر ماکت های خود را در زمینه طراحی خودرو را حتمأ برای ما بفرستید، تا با نام خودتان در اولین شماره از نشریه تخصصی ((طراحی خودرو)) چاپ کنیم. منتظر آثار شما هستیم... (حتمأ مختصری از مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی، دانشگاه تحصیل و مختصری از طرحتان را در صورت صلاح، برای ما ارسال کنید)
پل ارتباطی ما با شما: Tarahikhodromag [at] gmail [dot] com

» آنچه که در این شماره می خوانید:
- فرآیند طراحی ابراسپرت فراری FXX K و مطرح ترین خودروهای دنیا
- رویایی که به حقیقت پیوست!
- خودروسازان و آثار هنری شان در هفته طراحی میلان
- زبان طراحی جدید مرسدس بنز
- آئودی Prolouge: آینده کابین خودروها
- تقلید آشکارانه لینکولن از بنتلی
- خودرو جدید جیمز باند چگونه طراحی شد؟
- آیرودینامیک خودروهای فرمول یک، در خدمت سوپرمارکت ها
- و یک دنیا مطالب جالب و خواندنی دیگر...

به زودی... با اولین نشریه تخصصی ((طراحی خودرو)) در ایران

نشریه تخصص طراحی خودرو


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1315&rnd=4082

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما