فیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1394/5/8
تعداد بازديد : 1501

شکی نیست که درس زبان نقش بسیار تأثیر گذاری را در رتبه کنکور ارشد همه رشته های تحصیلی به خود اختصاص می دهد. دلیل این موضوع نیز پایین بودن میانگین درصد زبان کل شرکت کنندگان است. هرچقدر که فاصله درصد زبان یک داوطلب با درصد میانگین کل شرکت کنندگان بیشتر باشد تراز بالاتری در آن درس به دست می آید.

با توجه به توضیحات فوق، تأثیر درس زبان بسیار فراتر از حدی است که داوطلبان فکر می کنند. گفتنی است که حتی 10 درصد زبان نیز می تواند رتبه یک داوطلب را 30 تا 40 نفر جا به جا کند. به همین دلیل، آکادمی دیزاین بعد سوم به داوطلبان کنکور اکیدا توصیه می کند که به هیچ عنوان به راحتی از کنار درس زبان عبور نکنند. این نکته نیز قابل ذکر است که درصد زبان رتبه های 1 تا 5 کنکور ارشد سال گذشته همگی بالای 50 بوده است.

آکادمی دیزاین بعد سوم دوره زبان کنکور ارشد طراحی صنعتی خود را در یک بسته آموزشی جامع و کامل به صورت زیر ارائه می دهد:
- زبان عمومی و تخصصی (سطح 1): 30 ساعت
- زبان عمومی و تخصصی (سطح 2): 36 ساعت

افرادی که سطح زبان آنها در حد تافل یا اندکی کمتر است نیازی به گذراندن سطح 1 ندارند و مستقیما در کلاس سطح 2 حضور می یابند.

مدرس: دکتر حسن یعقوبی (نویسنده کتب زبان دکترا و کارشناسی ارشد و بانک تست کنکور ارشد، مدرس تافل دکترا، مدرس زبان ارشد در شهرستان های اصفهان، تبریز، کرمان، همدان و تهران)

زمان شروع کلاس ها: نیمه دوم شهریور 94

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن آکادمی تماس گرفته و یا به محل آکادمی مراجعه فرمایید:
تلفن: 26407646- 021

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، واحد 4
وب سایت: www.3d-designacademy.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1322&rnd=1890

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما