دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1394/7/22
تعداد بازديد : 1214

برای اولین بار در ایران، دوره آموزشی آمادگی آزمون کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، به همراه آموزش مجازی طراحی صنعتی

آتلیه آموزش رسمه با هدف توزیع عادلانه و دسترسی آسان منابع اطلاعاتی طراحی صنعتی در سطح کشور برای آن دسته از عزیزانی که امکان دسترسی به منابع دیزاین و شرکت در دوره های تخصصی آتلیه را ندارند، اقدام به طراحی و راه اندازی صفحه خود آموز دیزاین نموده است. در این صفحه ی سایت با رویکردی فراگیر، منابع مطالعاتی پراکنده، را در یک مجموعه به صورت مدون، در سایت ارائه و در اختیار مخاطبان قرار دهیم. این مجموعه شامل اطلاعاتی در زمینه طراحی (sketching & rendering) پردازش فرم، مواد و روش های تولید (material & manufacturing)، نرم افزار های دیزاین و مبانی طراحی است، که در کنار دوره حضوری جامع آمادگی آزمون ارشد قرار دارد.

لازم به ذکر است آتلیه آموزش رسمه، به همراه کادر مجرب اساتید خود و همراهی کارشناسان طراحی آتلیه دیزاین رسمه، مشاوره با اساتید صاحب نظر و با در نظر گرفتن اهداف فوق، اقدام به طراحی پکیج آموزشی جامعی نموده که شامل آموزش تئوری و کاربردی دیزاین برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد طراحی صنعتی است. این پکیج آموزشی با بهره گیری از شیوه نوین آموزشی به همراه آموزش مجازی و همراهیِ سلسله ورک شاپ های تخصصی دیزاین جهت تلفیق آموزش تئوری با مبانی کاربردی دیزاین طرح ریزی شده است.

جهت آشنایی با پکیج جامع آتلیه آموزش رسمه در آزمون کارشناسی ارشد سال 95، سر فصل های آن و ثبت نام، به سایت جدید رسمه مراجعه نمایید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1348&rnd=7809

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما