بسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانو
تاریخ: 1394/12/14
تعداد بازديد : 4018

ماتریکس

نرم افزار ماتریکس به علت ایجاد ابزارهای اختصاصی و سهولت کار بار آن از سوی کاربران ایرانی، با اقبال زیادی در بازار مواجه شده است. این افزونه امروزه به شکل یک نرم افزار کامل توسعه پیدا کرده است به طوری که برای بالا بردن قابلیت های آن پلاگین هایی مانند T-SPlines خریداری شده و بعدها به منوی ماتریکس اضافه شد. قدرت نرم افزار ماتریکس از آنجا ناشی می شود که علاوه بر استفاده از تمامی دستورات راینو، می توان به دستورهای تخصصی تر نیز دسترسی داشت.

این دوره با تدریس خانم طاهره خرم جو و با نظارت آقای سیروس حامدی فر مدیر سایت Rhino3dm. ir تهیه شده است. این مجموعه بر اساس تجربه کاری و تدریس خانم خرم جو و طبق تشخیص ایشان از نیاز بازار برای کار طراحی جواهرات با نرم افزار ماتریکس طراحی و تدوین شده است.

در این مجموعه در کنار معرفی ابزارهای قواعد طراحی طلا و جواهرات با ماتریکس نیز گفته شده و روند تبدیل طرح به مدل سه بعدی کامپیوتری برای دستگاه های تری دی پرینت مورد بررسی قرار گرفته است. در این مجموعه همچنین مثال های کاربردی که در بازار ایران مورد استفاده قرار می گیرند ساخته شده و قواعد و خصوصیات آنها به طور کامل معرفی شده است.

ارائه و پخش این مجموعه صرفا از طریق سایت Rhino3dm. ir انجام می شود.
برای دیدن جزییات بیشتر این مجموعه آموزشی و روش سفارش سفارش آن به لینک زیر مراجعه کنید.
https://rhino3dm.ir/product/matrix-jewel05

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1393&rnd=4656

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما