دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1395/7/13
تعداد بازديد : 2996

مراسم رونمایی از کتاب نقدی بر محصولات طراحی صنعتی روز پنجشنبه 15 ام مهرماه 1395 ساعت 14 الی 16 در کافه ایدما برگزار خواهد شد.

کتاب نقدی بر آثار محصولات طراحی صنعتی نوشته  مَنَکنسا گری و ویلیام لیدول است که خانم ها مهسا حقی پناه، رائیکا خورشیدیان، شادین قندچی مازندرانی، نازیلا محمد قلیزاده و راضیه مهدیه آن را ترجمه نموده اند و خانم مریم باهوش ثابت ویراستار آن بوده است. این کتاب 300 صفحه ای را انتشارات فرهنگسرای میردشتی به چاپ رسانده است.

انگیزه اصلی این کتاب در اصل دستیابی به شکل عمیق تری از تفکر طراحی است تا دست اندرکاران طراحی به شکل عمیق تری به فرآیند طراحی رهنمون سازد. در این کتاب محصولات مختلف از دیدگاه های گوناگون هنری، تاریخی و فلسفی بررسی شده اند. زیبایی شناسی، عملکرد، کارکرد، توسعه پایدار و موفقیت های اقتصادی آنان مبنای امتیاز دهی به کیفیتشان قرار گرفته است. همچنین نظریات چند جانبه ای از افراد مختلف در مورد هر یک از محصولات جمع آوری شده است تا تفاوت طراحی را از نقطه نظرهای گوناگون نشان دهد. این کتاب از طراحی ساختار بسیار جذاب و دلنشینی برخوردار است که هر علاقمندی به دنیای محصولات را مجذوب خود می کند.

آدرس: سهروردی شمالی، خیابان قندی غربی، نبش کوچه نهم، کافه ایدما.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1470&rnd=5214

نظر بازديدکنندگان (13)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما