دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1396/6/21
تعداد بازديد : 942

زبان انگلیسی یکی از 4 سرفصل امتحانی آزمون ارشد طراحی صنعتی است که با ضریب 2 نقش مهمی در قبولی داوطلبان دارد. مباحث مطروحه در کلاس شامل این موارد می شود:

آنالیز متون تخصصی در زمینه طراحی (Design) و هنر با هدف بهبود عملکرد هنرجویان در پاسخگویی به سوالات بخش Reading. تحلیل و دسته بندی سوالات بخش Reading و آشنایی با گزینه های احتمالی در دستور کار قرار دارد. در بخش دستور زبان (Grammar)، در کنار مرور نکات مهم این بخش، مهندسی معکوس سوالات بخش Cloze test در آزمون تدریس می شود. برای ارتقا دانش لغت (Vocabulary) دانشجویان نیز برنامه ریزی لازم توسط استاد با توجه به سطح دانش هر شخص و با کمک نرم افزارهای کمک آموزشی انجام می شود. به نحوی که طی شش ماه زمان مانده به برگزاری آزمون ارشد 97 هنرجویان بتوانند بیشرین امتیاز ممکن را در این درس کسب کنند. مدرس این کلاس خانم ندا عبدالغنی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر، ویراستار بخش انگلیسی نشریه تخصصی طراحی صنعتی "دستاورد"، مدرس مدرسه ی بین الملل شهید مهدوی (IB International school) و مدرس آکادمی زبان انگلیسی سفیر با بیش از هفت سال سابقه ی تدریس زبان به صورت عمومی و تخصصی هستند.

آغاز این کلاس همزمان با کلاس مواد و فرآیندهای تولید و کلاس تاریخ هنر و طراحی صنعتی است. زمان تشکیل کلاس پنجشنبه ها از ساعت 17 الی 19 خواهد بود و طی 20 جلسه برگزار می شود (40 ساعت کلاس)

برای ثبت نام این دوره و دیگر کلاس های آزمون ارشد یا کسب اطلاعات بیشتر از امروز می توانید به دفتر آتلیه طراحی رسمه واقع در خیابان میرزای شیرازی، روبروی پارک میرزای شیرازی، پلاک 83، واحد 5 مراجعه کنید یا با شماره 88827181 تماس بگیرید.

آتلیه طراحی رسمه برای کسانی که کلاس مواد و روش های ساخت، کلاس زبان و کلاس تاریخ (این سه دوره همزمان شروع می شوند) را یکجا ثبت نام کنند 20 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

برای اطلاع از آمار قبولی هنرجویان امسال و سال های گذشته آتلیه رسمه به این لینک در سایت رسمه مراجعه کنید.

لینک گروه تلگرام آزمون ارشد لینک سایت رسمه

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1553&rnd=4876

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما