دوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1398/2/4
تعداد بازديد : 1640

آموزش تضمینی طراحی طلا و جواهر، (تضمین بازگشت شهریه)

طراحی طلا و جواهر مغز متفکر صنف طلا و جواهر است. با به روز شدن کارگاه ها و نیاز روز افزون بازار، درخواست نیروی کار برای طراحان طلا و جواهر رو به افزایش است. کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان طلا در خاورمیانه، بازار بسیار بزرگ و پرسودی برای این رشته شغلی فراهم نموده است. آموزش طراحی طلا و جواهر پیش نیاز طراحان برای ورود به بازار کار است. در این آموزش ها مباحث تئوری و فنی به صورت همزمان تدریس می شود. آموزش طراحی طلا و جواهر، در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته دسته بندی می شود. دوره آموزش طراحی طلا و جواهر شامل هر سه سطح آموزش می باشد.

دوره آموزش طراحی طلا و جواهر، در سطح بین المللی، در شهر تهران برگزار می شود. این دوره ها پیش نیاز ورود هنرجویان به بازار کار است. در دوره آموزش طراحی طلا و جواهر هنرجویان با تمامی مباحث فنی و استانداردها آشنا می شوند. طراحی خطی، ترسیم سطوح و ایجاد حجم ها و سبک شناسی در طراحی، از جمله سرفصل های تدریس در دوره آموزش طراحی طلا و جواهر است. آموزش طراحی آویز های ساده و جواهر، طراحی انگشتر های ساده و توری و انگشترهای مدرن در دوره آموزش طراحی طلا و جواهر تدریس می شود.

همچنین شما در دوره های ما با فنون دیگر که در ذیل به آن اشاره شده است آشنا می شوید:

  • جواهر سازی (روش های مختلف تکنیکی آن)
  • مخراجکاری (انواع سوار کردن سنگ ها)
  • قالب سازی (ریختگی مستقیم و قالب گیری)

دوره آموزش طراحی طلا و جواهر، به 2 سطح آموزشی تقسیم بندی شده است. این دوره ها در تهران برگزار می شود و هنرجویان در پایان دوره مدرکی از طرف دانشگاه تهران دریافت خواهند کرد. دوره آموزش طراحی طلا و جواهر، فرصت مناسبی خواهد بود تا هنرجو با دیدن آموزش های حرفه ای وارد بازار کار شوند. تفاوت کلاس ها، در تعداد هنرجویان هر دوره است.

  1. دوره نیمه خصوصی (4 نفره)
  2. دوره خصوصی (1 نفره)

سالار پور ایمانیدرباره مدرس دوره های آموزش طراحی جواهرات:

کلاس حضوری آموزش طراحی طلا و جواهرات توسط استاد سالار پور ایمانی تدریس می شود؛ سالار پور ایمانی با 10 سال سابقه کار حرفه ای در زمینه طراحی طلا، جواهر و وسایل زینتی دیگر، یکی از افراد حرفه ای این حوزه می باشد که شما عزیزان می توانید برخی از نمونه کارهای ایشان را در این لینک مشاهده کنید.

شماره های تماس
09121137452
09355111112
09355111177

لینک ثبت نام و اطلاعات بیشتر
https://www.salarpurimani.com/education-designing-jewelry 

طراحی جواهر

طراحی جواهر

دوره طراحی جواهر

دوره های حضوری

گواهی شرکت در دوره

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1650&rnd=5316

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما