دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
دسته بندی: اخبار طراحیشخصیت ها
تاریخ: 1398/7/27
تعداد بازديد : 1889

مهدی شرفعالیاستاد مهدی شرفعالی متولد 1315، اولین فارغ التحصیل ایرانی رشته طراحی صنعتی در دانشگاه های خارجی و از پیش کسوتان رشته طراحی صنعتی در ایران بود. وی در سال 1974 میلادی (1352) در مقطع کارشناسی رشته طراحی صنعتی از دانشگاه کلن آلمان فارغ التحصیل شد و از سال 1354 در دانشکده هنرهای تزئینی مشغول به تدریس شد. وی از اولین کسانی بود که دانش ارگونومی را وارد حوزه های دانشگاهی طراحی نمود. وی در زمان اقامت خود در کشور آلمان، با خانواده نویفرت (مولف کتاب مشهوراطلاعات جامع معماری و معماری داخلی) نیز همکاری داشته است.

استاد مهدی شرفعالی در روز جمعه 26 مهرماه 1398 دیده از دنیا فروبست. وب سایت طراحی صنعتی ایرانی درگذشت ایشان را به بازماندگان وابستگان ایشان و همچنین شاگردان و همکاران و تمام علاقمندان به طراحی صنعتی ایران، تسلیت می گوید.

استاد شرفعالی رشته طراحی صنعتی را رشته ای متعالی و انسانی و معنوی میدانست که در خدمت نجات بشریت است.  فلیم چند دقیقه ای کوتاه ولی پر معنا، یادگاری است جاویدان از ایشان برای علاقه مندان به طراحی صنعتی. روحش شاد.

#code#

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1681&rnd=55

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما