دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانو
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1386/10/15
تعداد بازديد : 10380
با به کارگرفتن دو ابتکار جدید در برنامه نویسی سایت، از این پس علاقه مندان می توانند مطالب طراحی صنعتی ایرانی را با تنظیمات دلخواه، در سایت یا وبلاگ خود نمایش دهند.

روش اول: نمایش مستقیم لینک آخرین مطالب
در این روش شما می توانید با قرار دادن کد زیر در هر بخش از وبلاگ یا سایت خود، لینک آخرین مطالب ارسال شده در سایت طراحی صنعتی ایرانی را نمایش دهید. عرض جدولی که لینک ها را نمایش می دهد انعطاف پذیر است و شما می توانید این جدول را در هر بخش از صفحات و حتی در ستون های باریک کنار سایت یا وبلاگ خود، نمایش دهید.

خروجی این کد به شکل زیر نمایش داده خواهد شد:

عدد n=5 در دستور بالا، نشان دهنده تعداد لینک هاست که ما پیشنهاد می کنیم از عدد 5 استفاده کنید. اما شما می توانید با سلیقه خود عدد دیگری از 1 تا 10 را به جای عدد 5 جایگزین کنید. به عنوان مثال خروجی این کد به شکل زیر خواهد بود:

 

روش دوم: نمایش RSS سایت در نرم افزارهای RSS Reader و Google reader:

RSS
چیست؟

RSS
یک فرمت استاندارد برای تبادل اطلاعات بین سایت های مختلف است. چنانچه شما نرم افزارهای rss Reader داشته باشید می توانید با معرفی لینک RSS هر سایتی به نرم افزار، از آخرین تغییرات آن سایت با خبر شوید.

Google Reader: یکی از نرم افزار های رایگان rss Reader در اکانت Gmail یاهمان اکانت Google نصب شده است. در قسمت منوها در بخش Reader (که معمولا در منوی more پنهان شده است) می توانید با subscribe کردن RSS مورد نظر در بخش Add subscription، مطالب سایت را در صفحه کاربری خود مشاهده کنید. برای نمایش RSS در Google می توانید از آدرس زیر استفاده نمایید:

همچنین به کمک کد زیر می توانید فقط مطالب ارسال شده توسط خودتان را نمایش دهید. مثال:

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=208&rnd=8718

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما