دوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانو
ارسال کننده: حدیث بابائی
تاریخ: 1387/9/10
تعداد بازديد : 6517

نان توست یکی از غذاهای خارق العاده با محبوبیت همگانی در بین مردم است. البته شاید بعضی بگویند که نان توست یک نان سوخته است که در صورت یک فشار کوچک خرد شده و می ریزد و البته همگی به دنبال این هستیم که راه های خارق العاده ای را برای برشته کردن نان ها پیدا کنیم. امروزه توسترهای مدرن در اندازه و شکل های بسیار متنوعی تولید می شوند. در این مطلب توانید تعدادی از طراحی های جالب و پر طرف دار این توسترها را ببینید. 

توستر اسکنر

توستر - اسکنر:
توستری که می تواند به شکل بسیار دقیقی با سوزاندن هر چیزی را بر روی تکه نان صبحانه تان نقش بزنید! این توستر با کابل USB به کامپیوتر متصل می گردد و هر چیزی را که برای آن ارسال شود در حین برشته کردن نان توست بر روی آن پرینت می کند. این اطلاعات می تواند یک عکس و یا برخی از اخبار مهم روز باشند و یا اینکه ساعت ملاقات ها و وضعیت آب و هوا را گوشزد کنند.

توستر قوری چای

توستر قوری چای:
چای و نان توست، ترکیبی بی نظیر. یک قوری که علاوه بر دم کردن چای شما نان را هم برایتان برشته می کند.

توستر ناهامرتی

توستر ناهامر تی-450:
این گجت اولین توستر دوست دار محیط زیست است. این توستر 20 درصد سریع تر از توستر های عادی است و میزان مصرف انرژی آن نصف یک توستر 900 واتی معمولی است و همچنین میزان تولید حرارت المنت های آن کمتر از حالت عادی است. حتی اگر فقط یک نان برای برشته کردن داشته باشید، تنها نیمی از دستگاه روشن شده و فعال می شود. پنجره آن امکان مشاهده میزان برشته شدن را به شما می دهد و طراحی خاص آن باعث می شود که نان ها به راحتی در بشقابتان فرو بیافتند.

توستر شیشه ای

توستر شیشه ای شفاف (ایده اولیه):
ایده این توستر بر پایه تکنولوژی شیشه های شفاف گرماساز استوار است. البته گرمای تولید شده توسط این نوع شیشه آنقدر که بتواند نان را برشته کند زیاد نیست. اما شرکت سازنده وعده داده است که این محصول پس از گذراندن مراحل تحقیق و توسعه (R&D) می تواند کاربردی باشد.

 توستر زیبا

توستر زیبا:
این توستر براق و صیقلی توسط گای اولنتی طراحی شده است که دارای روکشی از جنس کروم است و دیگر جزئیات آن قرمز رنگ هستند. در دو سوی این توستر کلمه انگلیسی توست با حروف بزرگ و برجسته حک شده است. این یکی نان را خیلی ساده و معمولی برشته می کند، اما ظاهر بسیار زیبایی دارد و یکی از بهترین وسایل دکور آشپزخانه خواهد بود. 

توستر جمجمه

توستر جمجمه:
این توستر علامت دزدان دریایی (جمجمه و استخوان ضرب دری) را هر صبح بر روی نان شما حک می کند. 

توستر 6 تکه

توستر شش تکه:
این توستر شش تکه رادیکالی توسط مت گوسینگتون طراحی شده است و طرز کار آن به این شکل است که حول محور خود می چرخد و نان هایی را که در بخش های جداگانه قرار دارند برشته می کند.

توستر منگنه ای

توستر منگنه ای:
این توستر فقط نان را برشته نمی کند، بلکه شما می توانید شامل یک شعبده کوچک هم باشید. اینکه چگونه در جلوی چشمان شما و به سرعت یک تکه نان سرد و بی حالت تبدیل به یک نان برشته ترد و داغ می شود. این توستر همچنین به شکل استثنایی کوچک تر و کم جا تر از توسترهای معمولی است.

توستر پرینتر

توستر Battlestar Galactica:
نظرتان درمورد داشتن نان توست های داغ و ترد به همراه عکس یکی از کاراکترهای محبوب و قدیمی فیلم های علمی تخیلی در وسط آن چیست؟

منبع: http://www.narenji.ir/content/view/882/1

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=404&rnd=9599

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما