ارسال کننده: حدیث بابائی
تاریخ: 1387/9/18
تعداد بازديد : 7688

Rotato express

اگر ازداشتن تجهیزات کم مصرف ولی خاص لذت می برید حتما این محصول جدید توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این دستگاه پوست گیر جدید از پتانسیل بالایی برای قرار گرفتن در قسمت های انتهایی کابینت آشپزخانه شما برخوردار است.

با استفاده از آن شما می توانید بدون دخالت دست، سیب زمینی، انواع میوه، گوجه و سایر سبزیجات از این دسته را پوست بگیرید. برای پوست گیری اتوماتیک، میوه را بین اهرم های عمودی آن قرار داده و تیغه پوست گیر روی میوه قرار می گیرد. با فشردن یک کلید و چرخش تیغه های عمودی، این گجت ایمن و سریع است، درمدت زمان کوتاهی میوه را پوست کنده و به شما تحویل می دهند.

پوست کن اتوماتیک، با 4 عدد باطری کار می کند و به طور خودکار، پس از اتمام پوست گیری، متوقف می شود. نکته جالب دیگر این است که به دلیل فشار پیوسته و کنترل شده تیغه بر روی بدنه، پوست میوه به صورت رشته یک تکه جدا می شود.

این وسیله ی جالب 30 دلاری، برای هدیه دادن بسیار مناسب است و احتمالا سال ها بعد هم با ظاهر دست نخورده خود، خاطر شما را برای صاحبش زنده می کند.

گجت Gadget چیست؟
به وسایل ساده ولی کار راه اندازی که در امور روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، گجت می گویند. خلاقیت در طراحی گجت به عنوان وسایل منزل، بخش مهمی از فعالیت های طراحان صنعتی است.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=412&rnd=4154

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما