دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1388/9/24
تعداد بازديد : 2578

هزار روز طراحی صنعتی ایرانی

در حالی که بیش از یک سال پیش در آبان ماه 1387، جشن 1000 نفره شدن خانواده طراحی صنعتی ایرانی را پشت سر گذاشته بودیم، اینک با همراهی جمعی 2200 نفره، شاهد 1000 روزه شدن عمر وب سایت طراحی صنعتی ایرانی هستیم.

در این مدت به همت اعضای سایت، نزدیک به 550 مطلب، تعداد 142 لینک، و نزدیک به 1000 لغت در فرهنگ لغات تخصصی طراحی صنعتی جمع آوری شده است. در این هزار روز بیش از 1.5 ملیون بازدید از این وب سایت صورت گرفته است.

تا کنون از 101 کشور مختلف، بازدیدکنندگانی به طراحی صنعتی ایرانی مراجعه کرده اند. علاوه بر فارسی زبانان مقیم ایران که  90% بازدید را به خود اختصاص داده اند، بیشترین بازدیدها به ترتیب از کشورهای آمریکا، آلمان، کویت، انگلستان، نروژ، ایتالیا، هلند، روسیه و سوئد صورت گرفته است که نشان دهنده گسترش دامنه فعالیت های این وب سایت، در بین فارسی زبانان اغلب نقاط دنیاست.

هرچند که با حضور روز افزون اعضای فعال، آینده روشن این وب سایت تضمین شده به نظر می رسد، اما هزار روزه شدن عمر طراحی صنعتی ایرانی نیز به نوبه خود نوید بخش پایندگی و توسعه پایدار این همکاری ارزشمند است. اینک با امیدی استوارتر به آینده روشن طراحی صنعتی ایرانی، تصمیم داریم در اولین فرصت، فروشگاه مجازی طراحی صنعتی ایرانی و همچنین نرم افزارهای آنلاین ارگونومی را به بهره برداری برسانیم. جزئیات بیشتر در این مورد، به زودی در بخش اخبار سایت اعلام خواهد شد.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=594&rnd=3490

نظر بازديدکنندگان (20)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما