دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینو
ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ: 1389/5/14
تعداد بازديد : 3769

برندگان مسابقه طراحی تی شرت میهمانی رنگ، در مراسم قضاوتی که با حضور اساتید محترم، آقایان نجم الدین فرخ یار، مهدی محمدی و هیوا پاشایی در روز سه شنبه 12 مرداد 1389 در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و با حضور نمایندگان خیریه رعد و وب سایت ریتون برگزار شد، مشخص شدند.

از میان 145 طرح ارسال شده، 52 طرح به مرحله نهایی قضاوت راه یافتند و هیئت داوران از میان این طرح ها 6 طرح برتر را با توجه به معیارهای اعلام شده در فراخوان مسابقه، انتخاب کردند. همچنین یک طرح به خاطر نوع خواص نگاه طراح و 3 طرح دیگر نیز توسط هر یک از 3 داور محترم به عنوان طرح های متمایز انتخاب شدند.

جوایز 10 برنده این مسابقه، در بخشی از مراسمی که در روز پنج شنبه، 14 مرداد 1389 در محل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار خواهد شد، رأس ساعت 10 شب، به برندگان اهداء خواهد شد.

نظر نهایی هیئت محترم داوران به این شرح است:

نفر اول: خانم ربابه حسین پور
نفر دوم: خانم ندا صحت
نفر سوم: آقای بهنام عبدالله وند
نفر چهارم: خانم اعظم السادات سیادت
نفر پنجم: خانم ناز مریم شیخها
نفر ششم: آقای سیاوش یعقوبی

در میان طرح های راه یافته به مرحله نهایی، کار آقای سعید فتحی روشن به خاطر ایده خلاقه و نگاه ویژه خاطره انگیزش موفق به کسب جایزه ویژه ای از طرف هیئت داوران شد.

همچنین کار خانم زینب السادات حسینی به خاطر نگاه شرقی، کار آقای بهنام عبدالله وند بخاطر ایده و اجرای خوب و کار خانم لادن مرادی به خاطر تکنیک مناسب، از طرف هر یک از داوران محترم موفق به دریافت یک جایزه شدند.

برای مشاهده طرح های برنده به این آدرس مراجعه نمایید:
http://www.ritoon.com/archive.asp?id=89&rand=5462

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=718&rnd=5542

نظر بازديدکنندگان (9)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما