دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
ارسال کننده: شهاب حقوقی
تاریخ: 1390/3/30
تعداد بازديد : 3027

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تاریخ و محل توزیع کارت و هم چنین زمان برگزاری آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی از کد رشته امتحانی 1358 آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1390

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان کد رشته امتحانی 1358 آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1390 می رساند که آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی از کد رشته امتحانی 1358 برای آن دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه آزمون مجاز به انتخاب رشته در رشته طراحی صنعتی شده و نسبت به انتخاب کد یا کدرشته محل های تحصیلی از رشته طراحی صنعتی اقدام نموده اند، در روز جمعه مورخ 3/4/90 منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد. لذا داوطلبان رشته فوق لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پس از واریز مبلغ 57000 ریال (پنجاه و هفت هزار ریال) به حساب شماره 748 خزانه داری کل، نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران) بابت هزینه برگزاری آزمون پروژه، در تاریخ 2/4/90 به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری وارد سایت شده و پس از درج شماره، تاریخ فیش پرداختی و کد شعبه بانک ملی، نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود و برگ راهنمای شرکت در پروژه اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون پروژه همراه داشتن اصل فیش پرداختی، پرینت اینترنتی کارت ورود به جلسه و همچنین اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند ضمناً اصل فیش پرداختی به نحو مقتضی در روز آزمون جمع آوری خواهد شد.

محل برگزاری آزمون پروژه عملی درس طراحی صنعتی از کد 1358

نام حوزه برگزاری آزمون: دانشگاه شهید بهشتی
نشانی محل محل برگزاری آزمون خواهران و برادران: تهران، اوین، بلوار دانشجو

ضمناً اضافه می نماید آزمون راس ساعت 30/8 صبح آغاز خواهد شد و لذا داوطلبان باید یک ساعت قبل در محل حضور داشته باشند.

1- اطلاعات لازم پیرامون آزمون:
(1) تعداد سؤالات و زمان پاسخگویی و سایر اطلاعات لازم در برگ راهنمای شرکت در آزمون که هم زمان با کارت ورود به جلسه قابل پرینت خواهدبود، به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.
(2) هر داوطلب موظف است یک تخته شاسی مناسب به ابعاد50*35 و وسایل معمولی طراحی و اسکیس (فقط مداد رنگی و ماژیک) منحصراً به همراه داشته باشد.

2 - تذکرهای مهم:
(1) هیچیک از داوطلبان اجازه آوردن وسائل اضافی اعم از کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلم برداری و یا عکس برداری و غیره (به جز موارد خواسته شده فوق) را ندارند.
(2) استفاده از هرگونه کتاب طراحی، کاغذ، (به جز آنهایی که در جلسه آزمون به داوطلب داده خواهد شد)، تصاویر متفرقه در جلسه آزمون اکیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب می شود.
(3) در حین انجام پروژه قدم زدن، سرکشی برروی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به همدیگر مجاز نبوده و در صورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهدشد.
(4) هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی ممنوع می باشد.
(5) ازآنجائی که داوطلبان کد رشته امتحانی 1358 فقط می توانند در آزمون دو رشته پروژه دار شرکت نمایند، چنانچه توسط برخی از داوطلبان این موضوع رعایت نشود، برای این دسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویت های انتخابی، فقط یک رشته پروژه دیگر منظور خواهدشد.

منبع: http://www.noet.ir/noet/FullStory.aspx?gid=2&id=921

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=889&rnd=2180

نظر بازديدکنندگان (5)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما