دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1391/2/3
تعداد بازديد : 1873

هونربا توجه به استقبال گسترده داوطلبان تهران و شهرستان از دوره های آمادگی کنکور عملی، دور دوم کلاس های آمادگی کنکور عملی طراحی صنعتی در آموزشگاه هونر آغاز شد.

با حضور برترین اساتید کنکور طراحی صنعتی کشور:
- استاد مهدی اصل فلاح (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه هنر و پردیس بین المللی دانشگاه تهران در کیش، مدرس موفق دوره های آمادگی کنکور عملی کارشناسی و کارشناسی ارشد).
- استاد مهیار صامت حقیقی (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و معماری، مدرس دانشگاه های سراسری تهران و پردیس بین المللی دانشگاه تهران درکیش)، برگزار می شود.

نخستین روز این دوره با حضور استاد اصل فلاح، در تاریخ 4 اردیبهشت ماه تشکیل خواهد شد و داوطلبانی که موفق به شرکت در این جلسه نشوند، در صورت ثبت نام تا هفته آینده می توانند از کلاس جبرانی جلسه اول نیز بهره مند شوند.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام و یا رزرو جا در این کلاس ها می توانید با شماره تلفن های آموزشگاه تماس گرفته و یا برای ثبت نام حضوری به آدرس آموزشگاه مراجعه نمایید:

تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=992&rnd=1488

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما