بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانو
تاریخ: 1398/3/3
تعداد بازديد : 2300

رشته های دانشگاهی هنر در حالت کلی به 2 نوع متمرکز و نیمه متمرکز تقسیم می شوند. رشته های متمرکز رشته هایی مانند کارشناسی فرش، مرمت آثار تاریخی، باستان شناسی و... را شامل می شوند. اما رشته های نیمه متمرکز طیف وسیع تری از رشته ها را در بر می گیرد. این رشته ها شامل آن رشته هایی می شود که داوطلبان برای قبولی در آنها علاوه بر شرکت در کنکور هنر (یا همان آزمون تئوری)، باید در آزمون عملی نیز سنجیده شوند. البته این آزمون عملی به تناسب انتخاب رشته داوطلبان متفاوت خواهد بود. در این مطلب، کلاس های آزمون عملی کارشناسی طراحی صنعتی بعد سوم معرفی می گردد.

کنکور عملی طراحی صنعتی

60 درصد از نمره‌ی کل داوطلبان برای قبولی در کنکور سراسری هنر را کنکور تئوری هنر (آزمون مرحله اول) و 40 درصد از نمره‌ی کل را آزمون عملی (کنکور مرحله دوم) به خود اختصاص می دهد. در واقع ضریب 6 برای کنکور هنر و ضریب 4 برای آزمون عملی. داوطلبان از جمع نمرات این دو آزمون تئوری (کنکور هنر) و عملی (مرحله دوم) رتبه بندی نهایی می شوند و در صورت موفقیت، به دانشگاه را می یابند (البته این فرآیند فقط مربوط به رشته های نیمه متمرکز است).

طراحی صنعتی یکی از این رشته های نیمه متمرکز است. در واقع داوطلبان برای قبولی در رشته طراحی صنعتی باید پس از گذراندن کنکور هنر در مرحله ی اول بعد از حدود 30 تا 45 روز در آزمون عملی طراحی صنعتی شرکت کنند. مجموع نمرات این دو مرحله آزمون، به موفقیت و قبولی ختم خواهد شد.

آکادمی دیزاین بعد سوم مرکز تخصصی برگزاری دوره های آمادگی آزمون عملی کارشناسی طراحی صنعتی و کارشناسی ارشد، همواره جامع ترین و موثرترین کلاس ها را در این زمینه برگزار می کند. برای اثبات این مطلب کافیست به مطلب زیر توجه نمایید:

- هر ساله حدود 50 نفر از شرکت کنندگان در دوره های آمادگی آزمون عملی کنکور هنر آکادمی بعد سوم (در رشته‌ی طراحی صنعتی) موفق به راه یابی به دانشگاه های مختلف کشور می شوند. این در حالی است که درصد قابل توجهی از قبولی های هر سال دانشگاه های برتر کشور در رشته طراحی صنعتی (دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه علم و صنعت) را دانش آموختگان و شرکت کنندگان در دوره های آزمون عملی طراحی صنعتی آکادمی دیزاین بعد سوم به خود اختصاص می دهند.

دلیل این نتایج موفق و چشمگیر محتوای مدون و جامع دوره، اساتید مجرب و با سابقه ای است که در سراسر جامعه طراحی صنعتی و کنکور عملی کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی زبانزد همگان هستند.

شرح دوره ی آمادگی آزمون عملی کارشناسی طراحی صنتی آکادمی بعد سوم به شرح زیر است:

کنکور عملی طراحی صنعتی

- اسکچینگ، راندو و بهبود دهی فرم؛ مدرس: مهیار صامت حقیقی (مدیر گروه طراحی صنعتی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، با سابقه 13 سال تدریس کلاس های کارشناسی و ارشد طراحی صنعتی) - 18 ساعت

- هایبرید اسکچینگ، مطالب تئوری و مباحث مطرح در آزمون؛ مدرس: مهدی اصل فلاح (مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران، مولف «کتاب خط طلایی، صد نکته طلایی در آموزش طراحی»، با سابقه 12 سال تدریس کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی طراحی صنعتی) - 18 ساعت

تلفن کسب اطلاعات بیشتر: 26407646

آدرس: میرداماد، شمس تبریزی شمالی پلاک 14 واحد 4 طبقه اول

با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس کنکور کارشناسی طراحی صنعتی، اولویت ثبت نام با کسانی که زودتر اقدام به قطعی کردن ثبت نام خود در هر درس نمایند.

آدرس سایت: www.idacademy.ir
کانال تلگرام آکادمی بعد سوم: http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم: https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1655&rnd=5528

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما