تاریخ: 1402/6/13
تعداد بازديد : 1001

سومین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران، ویژه اعضای INV، در تاریخ 20 لغایت 22 آگوست 2023 برابر با 29 لغایت 31 مرداد ماه 1402 به صورت آنلاین برگزار گردید.

در این مسابقه که در پانزده گروه موضوعی برگزار گردید، طراح ارجمند ایرانی جناب آقای ساعد نهاوندی، در گروه M با موضوع ورزش، بازی و سرگرمی، با طراحی وسیله ای برای بازی گروهی برای کنترل گروهی توپ بر روی صفحه نامتعادل، موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد.

بازی گروهی - برنده مسابقات IFIA

این وسیله بازی تیمی بر روی یک صفحه دایره ای شکل برروی پایه نامتعادل است که افراد هر تیم بر روی آن ایستاده به رقابت میپردازند. سعی افراد بر هدایت توپ بازی به درون چاله های دارای امتیاز زمین خودی می باشد. این وسیله بازی ورزشی-تفریحی برای تمام سنین قابل استفاده است و در مقاطع سنی زیر 8 سال علاوه بر بازی اصلی، ابعاد آموزشی نیز در آن پیش بینی شده است.

مدال نقره IFIA

فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمان های پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری درجهان می باشد که یکی از مهمترین اهداف اصلی فدراسیون بستر سازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوان می باشد. 

در سومین دوره این مسابقات، 830 اختراع از 36 کشور جهان در این رویداد ثبت نام کردند. کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، اندونزی، مراکش، ایران، قطر، بحرین، لبنان، لهستان، روسیه، هنگ کنگ، برزیل، مالزی، امارات متحده عربی، چین و ….. در این عرصه حضور داشتند. مخترعان برگزیده طبق قوانین جشنواره اقدام به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال فیلمی کوتاه و کاربردی از نوآوری و اختراع خود نموده و سپس اعضای هیئت داوران فدراسیون در طی مدت ۳ روز به ارزیابی و بررسی طرحهای ارسالی پرداختند.

معیارهای اعضای هیئت داوران در نظر گرفتن جنبه های مختلف و مهم هر اختراع و نوآوری نظیر بررسی میزان تقاضای عمومی، اقتصادی و به مقرون به صرفه بودن، دوست دار محیط زیست بودن و غیره بوده است.

#code#

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2795&rnd=3605

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما