دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانوبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
ارسال کننده: جهانگیر حسین پور
تاریخ: 1390/11/11
تعداد بازديد : 2395

سمینار طراحی اسباب بازی و ابزارهای آموزشی با محورهای: بازی، آموزش، طراحی و ابزارها و نقدی بر محصولات شرکت لگو، به عنوان دوازدهمین نشست تخصصی از سلسله نشست های تخصصی فصلنامه هنر و طراحی صنعتی چهارباغ در روز پنج شنبه 13 بهمن ماه 1390 در خانه فرهنگ خاقانی برگزار می شود.

این سمینار پیرامون طراحی اسباب بازی و ابزارهای آموزشی با هدف تبیین ارزش ها و معیار های مطرح در طراحی اسباب بازی ها و ابزارهای آموزشی مناسب برای کودکان و ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه طراحی و آموزشی کودکان و برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان، طراحان و مسئولان و دست اندرکاران حوزه آموزش برگزار خواهد شد. مقالاتی که در راستای محورهای سمینار توسط متخصصان حوزه آموزش و طراحی تدوین شده است ارائه خواهند شد. در جهت غنی تر شدن محتوای سمینار و پوشش گستره بیشتری از مخاطبان در این عرصه، از استادان، معلمان و متخصصین فعال در زمینه اسباب بازی و ابزارهای آموزشی، جمعی از ارگان ها و سازمان های مرتبط بهره گرفته شده است.

طراحی اسباب بازی و وسایل آموزشی

در این سمینار دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی و مدیر مرکز سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای طراحی اسباب بازی و ثبت و تولید آن سخنرانی خواهند داشت.

نمایشگاهی نیز از آثار تولیدی کانون پروررش فکری کودکان و نوجوانان و برخی از تولیدکنندگان داخلی در بخش جنبی این سمینار برپا خواهد شد.

کلیه مقالات ارائه شده در سمینار در شماره بعدی فصلنامه هنر و طراحی صنعتی چهارباغ، یعنی شماره هفتم، به چاپ خواهد رسید.

شرکت در این سمینار برای همه علاقه مندان آزاد است.

زمان 13 بهمن ماه 1390 ساعت 14 الی 18

مکان تهران، خیابان انقلاب اسلامی، ایستگاه مترو دروازه دولت، خیابان خاقانی، روبروی در شرقی دانشگاه تربیت معلم، خانه فرهنگ خاقانی

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=965&rnd=2574

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما