دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانوبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1391/6/18
تعداد بازديد : 5020

دوره جدید آموزشی «هایبرید اسکچینگ» ویژه آزمون عملی نیمه متمرکز مقطع کارشناسی طراحی صنعتی از روز یکشنبه 9 مهرماه 1391 در مرکز آموزش و توسعه فرهنگی دانشگاه تهران، واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به چهارراه نصرت، کوچه امین، پلاک 3 برگزار خواهد شد. مدرس این دوره مهدی اصل فلاح عضو هیات علمی دانشگاه هنر و مولف کتاب «خط طلایی، صد درس کلیدی بیان ترسیمی در طراحی صنعتی» می باشد.

این دوره در 10 جلسه در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 9 تا 12 برای داوطلبان این آزمون برنامه ریزی شده است و در انتهای آن چند آزمون شبیه سازی شده نیز برگزار خواهد شد و نیازهای داوطلبان آزمون عملی طراحی و آزمون تستی نیمه متمرکز رشته طراحی صنعتی را در بر می گیرد.

دوره تخصصی "هایبرید اسکچینگ" Hybrid Sketching آمیزه ای از مهارت های مکمل را در طراحی دربر می گیرد که شامل توسعه درک پرسپکتیوی، پرورش قدرت دست در طراحی و ترسیم، آموزش تکنیک های طراحی رنگی، ارتقای مهارت های مربوط به کادرگذاری و صفحه بندی و تقویت توان مندی های بیان گرافیکی مانند طراحی فیگورهای انسانی و نظایر آن می شوند.

این دوره که از سطح مبتدی آغاز می شود، ویژه داوطلبان آزمون عملی نیمه متمرکز رشته طراحی صنعتی در راستای ارائه حرفه ای تر و تأثیرگذارتر آزمون عملی این رشته برنامه ریزی شده است.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به صورت 24 ساعته می توانند با مرکز تلفن گویای 66571363 تماس گرفته یا به سامانه پیام کوتاه 09391801900 عدد 1 را ارسال نمایند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1039&rnd=1048

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما