دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1391/8/22
تعداد بازديد : 3137

مراسم کتاب سال طراحی صنعتی در روز جمعه بیست و ششم آبان 1391 از ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر در محل باغ موزه آب برگزار خواهد شد.

این مراسم شامل دو بخش می باشد که عبارتند از:

بخش اول این مراسم شامل سخنرانی ناشران و دست اندرکاران کتاب طراحی است که به سخنرانی جناب آقای دکتر سلیمانی (مدیرگروه طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا و مدیر انتشارات ژاله)، جناب آقای دکتر حاجی پور (مدیر نشر دانشگاهی)، جناب آقای میردشتی (مدیر انتشارات میردشتی) و جناب آقای ورپشتی (مدیر انتشارات وارش) اختصاص خواهد داشت.

بخش دوم، تجلیل از چهار کتاب ارزنده منتشر شده در یک سال گذشته خواهد بود. این بخش با سخنرانی استاد میرفندرسکی (فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی و نماینده سابق دفتر توسعه صنعت سازمان ملل متحد) و جلسه پرسش و پاسخ با حضور پدیدآورندگان چهار کتاب یادشده همراه خواهد بود.

ضمنا در کنار این مراسم که با حضور استادان و دانشجویان و فارغ التحصیلان و علاقه مندان رشته طراحی صنعتی خواهد بود نمایشگاهی از آخرین کتاب های منتشر شده این رشته نیز برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند کتاب های مورد نظر خود را با تخفیف مناسب خریداری کنند.

قابل ذکر است که برگزار کنندگان این مراسم از دوازده پدیدآورنده دیگر کتاب که مهم ترین کتابهای طراحی صنعتی رادر این سال ها منتشر نموده اند نیز طی مراسمی تقدیر به عمل خواهند آورد.

نشانی محل برگزاری:
خیابان شریعتی، ایستگاه متروی قلهک، خیابان یخچال، باغ موزه آب، سالن اجتماعات باشگاه خانواده

زمان برگزاری:
جمعه، بیست و ششم آبان 1391 از ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1051&rnd=4391

نظر بازديدکنندگان (4)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما