دوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
ارسال کننده: esun7
تاریخ: 1392/2/20
تعداد بازديد : 16275

 

افراد زیادی وجود دارند که خلاقیت و استعداد طراحی خود را برای رسیدن به آرزوهایشان به کار می گیرند. در این مجموعه، تعدادی از وسایل نقلیه که بر اساس نیاز یا آروزهای شخصی ساخته شده اند معرفی شده است. این وسایل غالبا با هزینه های بسیار کم ساخته شده اند.

رولس رویس خانگی

بسیاری از جوانان علاقه بسیاری به خودرو دارند و همیشه دوست دارند بهترین و مدل بالاترین خودرو را داشته باشند. یکی از این جوانان به نام "روسلان موکالو" اهل قزاقستان علاقه خاصی به رولس رویس داشت ولی از آنجایی که 500 هزار دلار برای خرید آن پول نداشت تصمیم کرفت خودروی خودش را تبدیل به رولس رویس کند. او با استفاده از بدنه های فایبرگلاست و خرید بخش های قلابی خودرو یک رولس رویس بی نقص را درست کرد. در انتها نیز تنها 3هزار دلار هزینه کرده بود.

خودرو دست ساز

دوچرخه با موتور جت
دوچرخه وسیله نقلیه ای است که سرعت آنچنان زیادی ندارد ولی می توان با کمی تغییرات آن را سریع تر از خودروهای مسابقه ای کرد. "باب مادوکس" کسی است که یک موتور جت را به دوچرخه متصل کرده است. این موتور باعث می شود تا دوچرخه به سرعت 90 کیلومتر در ساعت برسد اما مشکل اصلی آن این است که خیلی زود سوختش به اتمام می رسد.

خودرو دست ساز

بالگرد دست ساز
یکی از آرزوهای همیشه انسان پرواز بوده است که با ساخت هواپیما و هلی کوپتر به آن ها رسیده ایم. در این میان اما هستند کسانی که به هواپیماهای شخصی علاقه دارند. چند سال پیش یک جوان نیجریه ای توانست یک بالگرد خانگی بسازد. او با استفاده از قطعات یک هواپیمای سقوط کرده و خودروهای اسقاطی این بالگرد را در 8 ماه ساخته است. "مبارک عبدالله" سازنده این بالگرد می گوید که موتور آن از یک خودرو برداشته شده است. وی تا به حال تحصیلات آکادمیک در زمینه طراحی بالگرد نداشته است و دانش خود در این زمینه را از اینترنت یاد گرفته است.

خودرو دست ساز

دوچرخه مخصوص سیل
کشورهایی مانند چین همیشه در معرض سیل بوده اند و از همین رو مردم ابتکارات جالبی را برای مقابله با سیل دارند. دوچرخه ضد سیل یکی از ایده های ناب است. "لی ویگو" کسی است که برای اولین بار این دوچرخه را ساخته است. او برای اینکه مانع از فرو رفتن دوچرخه به آب شود از چندین بطری بزرگ اب استفاده کرده است. این بطری ها می توانند هوای مورد نیاز برای ماندن روی آب را تامین کنند.

خودرو دست ساز

تراکتور یا موتور؟
در سال های 1960 بسیاری از مردم لهستان بعد از آسیب های جنگ جهانی همچنان توانایی خرید وسیال کشاورزی نداشتند و از همین رو دستگاه های خانگی خوبی می ساختند. یکی از این دستگاه ها تراکتوری بود که با استفاده از یک موتور سیکلت هدایت می شد. این دستگاه در همان روزها ساخته شد اما سازنده آن هیچ گاه مشخص نشد. این تراکتورها با سرعت بیشتری نیز می توانستند کارها را انجام دهند.

خودرو دست ساز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1089&rnd=5097

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما