دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانو
تاریخ: 1392/3/19
تعداد بازديد : 3052

• ربات های انسان نما
ربات های انسان نما (Humanoid robot) به ربات هایی گفته می شود که از لحاظ خصوصیت های ظاهری و رفتاری بسیار به انسان شبیه هستند. اینگونه ربات ها در محیط های انسانی و با ابزار ساخته شده توسط انسان، می توانند تعامل داشته باشند. برای مثال جسمی را بردارند و یا در محیط کار راه بروند. در حالت کلی، ربات های انسان نما از نظر ظاهری شبیه انسان و دارای سر، دو پا و دو دست هستند.

ربات سورنا (SURENA) ربات انسان نمایی است که توسط «مرکز سیستم ها و فناوری های پیشرفته (CAST)» دانشکده ی مهندسی مکانیک، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران با همکاری «انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنعت، معدن و تجارت» ساخته شده است. نام گذاری این ربات بر اساس نام سردار اشکانی، سورنا انجام گرفته است.

• نسل جدید ربات انسان نمای ملی
مرکز سیستم ها و فناوری های پیشرفته با همکاری «سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور (ایدرو)» هم اکنون درحال طراحی و ساخت نسل جدید ربات انسان نمای ملی می باشد. بر همین اساس طراحی رویه این ربات در معرض جذب ایده های گوناگون علاقه مندان این حوزه می باشد. از آنجایی که ظاهر و خصوصیات این ربات بیانگر ربات انسان نمای ملی در عرصه ی بین المللی خواهد بود، علاوه بر مشخصه های فنی، طراحی ظاهری این ربات نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. شایان ذکر است که به احتمال زیاد طرح برتر با نظر داوران و کارشناسان به عنوان طرح نهایی ربات انسان نمای ملی انتخاب خواهد شد.

اطلاعات بیشتر، پوشش خبری و عکس های ربات انسان نمای ملی در آدرس های زیر قابل دسترس می باشد.
http://news.ut.ac.ir/Nsite/FullStory/?Id=11262
http://news.ut.ac.ir/Nsite/FullStory/?Id=11259

• مسابقه طراحی رویه نسل جدید ربات انسان نمای ملی
افراد علاقه مند می توانند به صورت انفرادی یا گروهی (حداکثر 3 نفر) و با داشتن تخصص های زیر، در زمینه ی طراحی رویه نسل جدید ربات انسان نمای ملی وارد عرصه ی رقابت شوند:
طراحی صنعتی، رشته های فنی مهندسی، هنرهای نمایشی و عروسک سازی

• تاریخ نهایی و آدرس ارسال طرح ها
علاقه مندان به شرکت در مسابقه، می توانند اطلاعات افراد گروه و رزومه خود را حداکثر تا پانزدهم تیر ماه 92، با عنوان (Humanoid Design) به آدرس cast.reports  gmail.com ارسال نمایند. اطلاعات فنی و خواسته های مسابقه، به صورت تکمیلی متعاقبا برای شرکت کنندگان انتخابی ارسال خواهد شد.

• جوایز طرح های برگزیده:
طرح اول: 15.000.000 ریال + اعطای گواهی همکاری در طراحی ریات انسان نمای ملی+ درج نام در بین اعضای تیم ربات انسان نمای ملی
طرح دوم: 10.000.000 ریال + اعطای گواهی همکاری در طراحی ریات انسان نمای ملی
طرح سوم: 5.000.000 ریال + اعطای گواهی همکاری در طراحی ریات انسان نمای ملی

• ارتباط با ما:
مرکز سیستم ها و فناوری های پیشرفته (CAST)
فاکس: 61114826-021
تلفن: 61114850-021
ایمیل: cast.reports  gmail.com

توجه: وب سایت طراحی صنعتی ایرانی خبر این مسابقه را به منظور اطلاع رسانی به علاقه مندان درج کرده است و مسئولیتی در قبال صحت جزئیات خبر و نحوه برگزاری مسابقه ندارد.


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1096&rnd=8351

نظر بازديدکنندگان (4)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما