دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1392/4/14
تعداد بازديد : 5737

هونر

طرح تضمینی کلاس های مرحله دوم کنکور هنر در مقطع کارشناسی + انتخاب رشته تخصصی هنر با رتبه 1 کنکور سراسری

ثبت نام کلاس های آمادگی مرحله دوم (آزمون عملی) کارشناسی در رشته های: طراحی صنعتی، گرافیک، مجسمه سازی، نقاشی، طراحی پارچه، طراحی لباس و نمایش آغاز شد. با توجه به سابقه ی بسیار درخشان قبولی داوطلبان در این مؤسسه، با رتبه هایی متفاوت از تک رقمی گرفته تا چهاررقمی (که رتبه های نا مناسب در جدول ذکر شده است)، این مؤسسه طرح تضمینی را به هنرجویان و تغییر رشته ای های امسال توصیه می کند. 

طرح تضمینی: با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و آزاد (که از سال 92 با هم ادغام شده اند) در دهه دوم مرداد ماه و انتخاب رشته تا یک هفته بعد از آن، برخی از هنرجویان زمان ثبت نام کلاس های عملی در رشته های مورد علاقه خود را (حداکثر در دو رشته) به آن زمان موکول می کنند. همچنین برخی دیگر نیز پس از اعلام اسامی مجاز برای شرکت در آزمون مرحله دوم توسط سازمان سنجش در دهه اول مهر ماه، تصمیم به شروع دوره آمادگی کلاس های مرحله دوم می نمایند که این دو دسته از داوطلبان زمان کمتری نسبت به سایر داوطلبان خواهند داشت و موثرترین زمان را از دست خواهند داد. گروه آموزشی هونر برای یاری به کلیه داوطلبان طرح تضمینی ارائه داده است تا کلیه داوطلبان بدون هیچ نگرانی ثبت نام خود را از هم اکنون آغاز کنند. در این طرح در صورتی که داوطلب مجاز به انجام آزمون عملی نشود، شهریه به صورت کامل عودت داده می شود. 

این دوره به جای تبدیل هنرجویان به یک طراح، نقاش و یا گرافیست واقعی (که در زمان کمتر از چندین سال غیر ممکن است!)، به صورت کاملا مصحح محور و بر اساس قلق ها و تکنیک های مورد نیاز برای انتخاب کار هنرجو توسط مصححین برگزار می شود. 

کلاس های آمادگی آزمون عملی کنکور هنر به شرح ذیل می باشد:

- کلاس های آمادگی آزمون عملی در رشته طراحی صنعتی با حضور مهندس آروند برگزار می شود. 

این کلاس ها در 2 مبحث، کار عملی که شامل: اسکچینگ، ارگونومی و طراحی بر اساس پرسپکتیو، رنگ گذاری و راندو، نقشه های فنی، مواد و روش های ساخت و از همه مهم تر ایده پردازی و خلاقیت که رمز قبولی هنرجویان است و مباحث تئوری شامل: ارزیابی ای از دانش فنی و مهارت های صنعتی و شناخت ابزار و نگاه دقیقتر به پیرامون، مورد سوال واقع می شود، برگزار می گردد. 

-کلاس های آمادگی آزمون عملی در رشته های گرافیک، نقاشی، طراحی پارچه و طراحی لباس، ارتباط تصویری و مجسمه سازی با حضور آقای علی محرمی (قویترین مدرس کنکور عملی نقاشی و گرافیک و مجسمه سازی در ایران) برگزار می شود. 

این کلاس براساس کار آزمون فیگوراتیو است. در کلاس بر روی سوژه های احتمالی کار می شود و برای افرادی که هیچ گونه تجربه طراحی ندارند و حرفه ای ها بسیار مفید خواهد بود. در این مؤسسه نیز همانند مؤسسات دیگر تکنیک ها، قلق ها، و زمانبندی برای موفقیت در کنکور عملی و آشنایی با ابزارهای مجاز برای استفاده در آزمون به کار گرفته می شود. با این تفاوت که بر اساس شناخت مدرس نسبت به اساتید مصحح، کارهای هنرجویان در آزمون عملی، سلیقه و تکنیک های مهم از نظر آنان آموزش داده شده و از پراکنده گویی و آموزش کلی طراحی فیگوراتیو (که عملا در یک دوره چند ماهه غیر ممکن است) پرهیز خواهد شد. 

در ضمن آزمون عملی مجسمه سازی در دو قسمت طراحی و حجم سازی می باشد. که کلاس های حجم سازی نیز با توجه به شناختی که نسبت به مصححین و داوران این قسمت وجود دارد برگزار می گردد. همان طور که در لیست قبولی سنوات گذشته مشاهده می کنید هنرجویان با رتبه های غیر مناسب هم قبولی های بسیار خوبی داشته اند. 

- کلاس های آمادگی آزمون عملی در رشته نمایش (تمام گرایش ها) با حضور استاد حسن فرضی پور (رتبه 1 کارشناسی ارشد نمایش در کشور) با گرایش های زیر برگزار می شود: 1- بازیگری 2- کارگردانی 3- طراحی صحنه 4- ادبیات نمایشی 5- نمایش عروسکی 

در جدول ذیل اسامی داوطلبانی را می بینید که با رتبه در سهمیه نامناسب (و نه حتی رتبه کشوری که بدتر از رتبه در سهمیه می باشد)، پس از طی کردن دوره های عملی در مؤسسه هونر نتیجه بسیار درخشانی را کسب کرده اند. 

رتبه رشته دانشگاه نام و نام خانوادگی ردیف
376 طراحی صنعتی هنر المیرا مستقیمی تهرانی 1
512 تئاتر هنر فرزانه میدانی 2
525 نمایش هنر پریسیما چگینی 3
574 نمایش عروسکی تهران ساناز امینی 4
1000 گرافیک الزهرا رضوان السادات موسوی 5
1090 گرافیک الزهرا متانت کرمی 6
1102 مجسمه سازی هنر گلنوش اکبری زاهد 7
1312 مجسمه سازی هنر ماندانا باقری 8
1736 طراحی پارچه الزهرا میترا سعیدی 9
2106 طراحی لباس الزهرا نازنین امینی 10
2110 گرافیک سوره - تهران نیلوفر حساس 11
3400 نقاشی سوره - تهران مینا توسلی 12
3600 طراحی صنعتی نوشهر لیلا بهرامی 13

انتخاب رشته تخصصی با رتبه 1 کنکور کارشناسی (با ظرفیت محدود)

این انتخاب رشته توسط رتبه 1 کنکور سراسری کارشناسی با هزینه پایین و بسیار متفاوت نسبت به سایر مؤسسات و سازمان های دیگر انجام می گردد.  به عنوان مثال انتخاب کامپیوتری سایت سازمان سنجش بر اساس آمار های سال قبل است و نمره تراز شما را با نمره تراز داوطلبان در سال های قبل مقایسه می کند و بیشترین پیشنهادی که می دهد بر اساس ساده ترین نوع انتخاب رشته است و تلاش دارد از اشتباهات احتمالی افراد در انتخاب رشته جلوگیری کند. همچنین انتخاب رشته کامپیوتری که به کمک نرم افزار توسط مؤسسات متفاوت پیشنهاد می شود عموماً به روز نبوده و پر از خطا و بانک اطلاعاتی آنها براساس آمار و اطلاعات ناقص و یا بعضاً غلط می باشد. با توجه به تغییر هر ساله ظرفیت ها در تمامی رشته های کنکور هنر و همچنین مسئله تفکیک جنسیتی زن و مرد که در اکثر رشته های هنر از سال 91 اعمال می شود، بهترین نوع انتخاب رشته توسط افراد به روز و مطلع از تغییرات و با تجربه انجام می شود. 

در صورتی که خود هنرجو تصمیم به انتخاب رشته بگیرد با اشتباهاتی رو برو می شود از قبیل: عدم آگاهی درست از رشته های دارای شرایط خاص، عدم اطلاع از پایه و اساس سیستم سازمان سنجش برای اعلام قبولی افراد، بررسی غلط کارنامه و رتبه های مهم برای انتخاب رشته (رتبه کل در سهمیه، رتبه کشوری، رتبه در 5 زیر گروه، رتبه در سهمیه زیر گروه، رتبه کشوری در زیر گروه و نمرات تراز و غیره... ) جای گذاری غلط رشته های متمرکز و نیمه متمرکز نسبت به یکدیگر (که حتی ممکن است باعث عدم قبولی در هیچ یک از رشته ها گردد) و موارد بسیار دیگر. اما یک مشاور با تجربه و کارکشته می تواند با هر رتبه ای در کارنامه هنرجو، چندین قبولی در رشته های متمرکز (بدون آزمون) و غیر متمرکز (با آزمون عملی) به دست آورد. 

انتخاب رشته توسط جناب آقای مهندس مسعود کثیری فر 
- رتبه 1 کنکور سراسری هنر در سال83 در مقطع کارشناسی 
- رتبه 12 کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی
- عضو بنیاد ملی نخبگان 
- عضو سازمان استعدادهای درخشان
- ناظر علمی اسبق آزمون هنر بنیاد قلم چی
- مدیر آزمون های هنر مؤسسه ژرف اندیشان
- مدیر عامل و مؤسس گروه آموزشی هونر. 

جهت رزرو انتخاب رشته و یا دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شهریه و برنامه کلاس ها از ساعت 9:00 الی 18:00 با تلفن های گویای مؤسسه تماس حاصل فرمایید. و در صورت تماس در ساعات غیر اداری لطفاً بر روی پیغام گیر، نام و نام خانوادگی، شماره تماس برای پیگیری احتمالی درخواست کلاس یا مسئله مورد نظر خود را دقیقاً و به صورت واضح قید فرمایید. 

و می توانید از بزرگ ترین سایت کنکور هنر در ایران دیدن فرمایید. که در آن مطالب متنوعی درباره کلاس های مرحله اول کنکور هنر و همچنین آزمون عملی و نکات مشاوره ای و بسیاری مطالب دیگر را مشاهده نمایید. 


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1106&rnd=6672

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما