دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1392/5/10
تعداد بازديد : 1646

این انتخاب رشته توسط رتبه 1 کنکور سراسری کارشناسی با هزینه پایین و بسیار متفاوت نسبت به سایر مؤسسات و سازمان های دیگر انجام می گردد. به عنوان مثال انتخاب رشته کامپیوتری سایت سازمان سنجش بر اساس آمار سال های گذشته است و نمره تراز شما را با نمره تراز داوطلبان در سالهای قبل مقایسه می کند و پیشنهادی که می دهد بر اساس ساده ترین نوع انتخاب رشته است و تنها تلاش دارد از اشتباهات احتمالی افراد در انتخاب رشته جلوگیری کند. همچنین انتخاب رشته کامپیوتری که به کمک نرم افزار توسط مؤسسات متفاوت پیشنهاد می شود عموماً بروز نبوده و پر از خطا و بانک اطلاعاتی آنها براساس آمار و اطلاعات ناقص و یا بعضاً غلط می باشد. با توجه به تغییر هر ساله ظرفیت ها در تمامی رشته های کنکور هنر و همچنین مسئله تفکیک جنسیتی زن و مرد (فقط در پذیرش و نه در کلاس ها) که در اکثر رشته های هنر از سال 91 اعمال می شود، بهترین نوع انتخاب رشته توسط افراد به روز و مطلع از تغییرات و با تجربه انجام می گردد.

در صورتی که خود هنرجو تصمیم به انتخاب رشته بگیرد با اشتباهاتی روبرو می شود از قبیل: عدم آگاهی درست از رشته های دارای شرایط خاص، عدم اطلاع از پایه و اساس سیستم سازمان سنجش برای اعلام قبولی افراد، بررسی غلط کارنامه و رتبه های مهم برای انتخاب رشته (رتبه کل در سهمیه، رتبه کشوری، رتبه در 5 زیر گروه، رتبه در سهمیه زیر گروه، رتبه کشوری در زیر گروه و نمرات تراز و غیره... ) جایگذاری غلط رشته های متمرکز و نیمه متمرکز نسبت به یکدیگر (که حتی ممکن است باعث عدم قبولی در هیچ یک از رشته ها گردد!) و موارد بسیار دیگر.

اما یک مشاور با تجربه و کارکشته می تواند با هر رتبه ای در کارنامه هنرجو، چندین قبولی در رشته های متمرکز (بدون آزمون) و غیر متمرکز (با آزمون عملی) به دست آورد.
انتخاب رشته توسط جناب آقای مهندس مسعود کثیری فر
- رتبه 1 کنکور سراسری هنر در سال83 در مقطع کارشناسی
- رتبه 12 کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی
- عضو بنیاد ملی نخبگان
- عضو سازمان استعدادهای درخشان
- ناظر علمی اسبق آزمون هنر بنیاد قلم چی
- مدیر آزمون های هنر مؤسسه ژرف اندیشان
- مدیر عامل و مؤسس گروه آموزشی هونر
جهت رزرو انتخاب رشته و یا دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شهریه و برنامه کلاس ها از ساعت 9:00 الی 18:00 با تلفن های گویای مؤسسه تماس حاصل فرمایید و در صورت تماس در ساعات غیر اداری لطفاً بر روی پیغام گیر، نام و نام خانوادگی، شماره تماس برای پیگیری احتمالی درخواست کلاس، یا مسئله مورد نظر خود را دقیقاً و به صورت واضح قید فرمایید.

همچنین می توانید از بزرگ ترین سایت کنکور هنر در ایران دیدن فرمایید که در آن مطالب متنوعی درباره کلاس های مرحله اول کنکور هنر و همچنین آزمون عملی و نکات مشاوره ای و بسیاری مطالب دیگر را مشاهده نمایید


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1113&rnd=1308

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما