دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1392/6/28
تعداد بازديد : 5882

دوره آموزشی طراحی خودروکلاس های آموزشی طراحی تا مدل سازی خودرو آکادمی بعد سوم با تأکید بر اصول علمی، هنری، فنی و تخصصی طراحی خودرو (نه فقط طراحی و رندرینگ خودرو) تنها منبع و مرجع آموزشی دیزاین خودرو در ایران می باشد.

این دوره ها در 3 ترم 3 ماهه برگزار می شود، تعداد دروس ترم اول 3 درس خواهد بود. در این دوره ها مطالب اساسی طراحی خودرو، اصول قابل توجه در روند طراحی خودرو، طراحی و ایده پردازی خودرو، محدودیت های طراحی خودور، مباحث فنی و ارگونومیک طراحی خودور، ترسیم، نقشه کشی و مدل سازی با گل (Clay Modeling) و... ارائه و آموزش داده می شود.

آکادمی بعد سوم مدرسان خود را از بین دانش آموختگان خارج از کشور، مدرسان دانشگاهی و برندگان مسابقات کشوری و بین المللی برگزیده و در این راه سعی بر کاربردی، پذیرفتنی و منطقی بودن ایده ها و طرح های دانش آموختگان خود دارد.

شرح دروس ترم اول:
تاریخچه، کلاس بندی و روند طراحی خودرو/ مدرس: آلن پطروسیان (فارغ التحصیل Transportation Design از دانشگاه Art Center امریکا)
مبانی دیزاین و پکیجینگ خودرو/ مدرس: روبرت سرکیسیان (مدرس طراحی و مدلسازی دانشگاه تهران و کیش، طراح و مدلساز پروژه های redesign و طراحی ایران خودرو)
طراحی مقدماتی خودرو/ مدرس: فرزاد برخورداری (مدرس طراحی خودرو و برنده چندین مسابقه ی طراحی خودرو ملی و بین المللی)
مدت برگزاری دوره: 3 ماه
شروع دوره: 16 مهرماه 92

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو ثبت نام می توانید با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آن مراجعه کنید:
تلفن:26407646
آدرس: تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، واحد 4 (طبقه اول)
وب سایت: www.3d-designacademy.com

 

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1125&rnd=2814

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما