دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانو
تاریخ: 1393/2/30
تعداد بازديد : 12210

هونرگروه آموزشی هونر، کلاس های آزمون عملی (مرحله دوم) کارشناسی ارشد گرافیک (ارتباط تصویری)، کارشناسی ارشد نقاشی، کارشناسی ارشد تصویرسازی و کارشناسی ارشد انیمیشن را به صورت فشرده و بسیار نتیجه بخش برگزار می نماید.

در این دوره ی ویژه نیز همانند دوره های قبلی مؤسسه هونر، تمامی استراتژی ها، تکنیک ها، قلق ها، و زمان بندی درست و دقیق برای موفقیت در کنکور عملی به کار گرفته می شود.

با توجه به اینکه این دوره ها براساس شناخت مدرس نسبت به اساتید مصحح انجام می پذیرد، هنرجویان طبق سلیقه مصححین و آموزه های دانشگاهی ایشان آموزش داده خواهند شد تا بهترین درصد ممکن برای تمامی هنرجویان، حتی تغییر رشته ای هایی که ذهنیتی از آزمون عملی این رشته ها ندارند و یا به نظر خود، رتبه مناسبی در مرحله اول به دست نیاورده اند، در زمانی کوتاه محقق گردد.

روند آموزش رشته ها:

آزمون عملی ارتباط تصویری مقطع کارشناسی ارشد:
هرساله آزمون عملی ارتباط تصویری مقطع کارشناسی ارشد شامل دو بخش متغییر طراحی پوستر و طراحی جلد کتاب یا مجله و یک بخش ثابت شامل طراحی آرم می باشد. به طور کلی خلاقیت، درک درست فرم، محتوا و علم به کارکرد ارتباطی رنگ ها و از همه مهم تر شیوه مندی شخصی در ارتباط تصویری، کلید موفقیت در آزمون عملی خواهد بود.

آزمون عملی تصویرسازی مقطع کارشناسی ارشد:
هر ساله آزمون عملی تصویر سازی مقطع کارشناسی ارشد شامل موضوع (متن یا شعر) می باشد که درک درست فرم-محتوا، علم به رفتار رنگ ها، بافت ها و... با خصلت های خاص تصویر سازی در آمیختگی با شیوه مندی های شخصی عامل موفقیت در آزمون عملی خواهد بود.

آزمون عملی نقاشی مقطع کارشناسی ارشد:
هر ساله آزمون عملی نقاشی مقطع کارشناسی ارشد شامل دو بخش نقاشی ایرانی با توجه به موضوع مشخص و نقاشی با شیوه مندی شخصی با موضوع مشخص می باشد. بدون شک درک عمیق رویکردهای اختصاصی طراحی با خصلت های فردی، درک فرم و فضا، به کارگیری درست رنگ ها با رویکرد خاص نقاشانه عامل موفقیت در آزمون می باشد.

* تعداد جلسات این کلاس ها حداقل 24ساعت و به صورت فشرده خواهد بود.
* هنرجویان عزیز جهت ثبت نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با تلفن مؤسسه تماس حاصل فرمایید و یا حضوراً به آدرس ذیل مراجعه نمایید.


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1175&rnd=9725

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما