دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانو
تاریخ: 1393/3/3
تعداد بازديد : 1652

کنکور عملیگروه آموزشی هونر، کارگاه ویژه یک روزه آمادگی آزمون عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی را برگزار می کند.

در این کارگاه با توجه به نزدیک شدن به برگزاری آزمون عملی کارشناسی ارشد، پیشنهادهایی به منظور عبور بهتر از این مرحله و نحوه ی تحویل 6 برگ A3 در مدت زمان آزمون 240 دقیقه ای، ارائه خواهد شد و علاوه بر آن برگزاری یک آزمون شبیه سازی شده و بررسی برگ ها توسط اساتید مجرب و رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی انجام می گردد.

تأکید اصلی این کارگاه بر روی طریقه امتیاز گرفتن حداکثری از هر کدام از 6 برگ آزمون عملی، با روش های نوین، سلیقه مصححین و براساس کنکورهای سال های اخیر (که در سبک و سیاق نمره دهی تغییراتی داشته است) می باشد. اشتباهات متداول داوطلبان در مورد کشیدن نمودارها، جدول ها و اطلاعات اضافی که با توجه به تذکرهای همیشگی سازمان سنجش منجر به نمرات منفی می شود (!) بررسی و  راه حل های درست به همراه مدیریت زمان نکات اساسی و جامع این کارگاه خواهد بود.

  • این کارگاه در روز جمعه مورخ 16 خرداد 1393 به صورت دو جلسه از ساعت 9:00 الی 12:00 به علاوه نمایش نمونه کارهای موفق سال های گذشته و پس از آن آزمون شبیه سازی شده از ساعت 13:00 الی 17:00 برگزار خواهد شد. محل برگزاری کارگاه در محل موسسه می باشد.
  • مدرس این دوره، استاد مصطفی آروند (کارشناسی ارشد طراحی صنعتی و برگزیده A Design Award and Competition 2014) می باشد.
  • هزینه این کارگاه یک روزه 50000 تومان می باشد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام می توانند با شماره تلفن مؤسسه تماس حاصل فرمایند یا به صورت حضوری به آدرس ذیل مراجعه نمایند:


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1176&rnd=43

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما