فیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینو
ارسال کننده: Phoenix
تاریخ: 1393/8/2
تعداد بازديد : 2994

نمایشگاه انفرادی مصطفی آروند با عنوان ایده ها و محصولات ساخته شده در روزهای دوشنبه و سه شنبه 28 و 29 مهر ماه با حضور ایشان و دانشجویان در دانشکده هنر دانشگاه الزهرا(س) برگزار گردید. در این نمایشگاه 40 طرح از وی به عنوان طراح، سرپرست طراحی و یا عضو تیم طراحی عرضه گردید.

نمایشگاه در ساعت 10 صبح دوشنبه براساس برنامه اعلامی پیشین شروع به کار نمود، و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت در روز نخست راس ساعت 12 در محل آمفی تاتر دانشکده سخنرانی در خصوص مسابقات طراحی و چگونگی شرکت در آنها به مدت یک ساعت انجام پذیرفت و حضار در اواسط و پایان سخنرانی، سوالات خود را مطرح نمودند.

پس از اتمام سخنرانی حاضرین در سالن آمفی تاتر، برای دیدن آثار ارائه شده به نگارخانه بانو وارد شدند و پس از بازدید اولیه از نمایشگاه، آقای مهندس آروند به تشریح پروژه های ارائه شده برای حاضرین پرداختند، و هریک از طرح ها را برای بازدیدکنندگان تشریح نمودند.

از نکات قابل توجه در نمایشگاه مذکور می توان به تنوع موضوعی آثار ارائه شده اشاره نمود موضوعاتی چون لوازم خانگی (هود، اجاق گاز) روشنایی (چراغ رومیزی و پارکی) مبلمان (ست مبلمان شهری مدرن و سنتی) بسته بندی و ایده های مفهومی در میان آثار دیده می شدند.

به گفته مصطفی آروند براساس درخواست و هماهنگی بعمل آمده مقرر گردیده است نمایشگاه مذکور در دانشکده های طراحی صنعتی برخی دیگر از دانشگاه های آزاد و سراسری سطح کشور به صورت دوره ای برگزار گردد که این می تواند فرصتی مغتنم برای دانشجویان علاقه مند به حوزه طراحی صنعتی خصوصا طراحی محصول باشد. همچنین آغازی برای حضور پررنگ تر طراحان خوب ایرانی در میادین مختلف داخلی و خارجی باشد.

لینک منبع


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1229&rnd=5981

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما