دوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانو
تاریخ: 1394/2/19
تعداد بازديد : 2874

17 آوریل همزمان با برگزاری هفته ی دیزاین میلان در مراسم گالا نایت در میلان ایتالیا برندگان بخش حرفه ای مسابقه A’ Design معرفی شدند. هرنو Herno طرحی است که موفق به کسب مدال نقره در این بخش شده است. با کسب این مدال ایران با صعود چهارپله ای و 158 امتیاز پس از اسپانیا در مقام 13 طراحی دنیا قرار گرفت.

محسن نوروزی که دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی دانشگاه تهران است با کسب این مدال نقره علاوه بر قرارگیری در بین 10 طراح برتر ایرانی رتبه ی سی و پنجم در بین طراحان برتر چراغ جهان را به خود اختصاص داد.

رتبه بندی کشورهای جهان از نظر طراحی بر مبنای مسابقات A Design Award:
http://www.worlddesignrankings.com
معرفی طرح هرنو در وب سایت مسابقه:
http://competition.adesignaward.com/design.php?ID=37624
رتبه بندی طراحان ایران:
http://www.worlddesignrankings.com/country-level-rankings.php?COUNTRY=80&NAME=Iran

 

هرنو


محسن نوروزیتوضیحات طراح در باره ی Herno:
هرنو اصطلاحی در معماری سنتی ایرانی است که به سوراخ های ایجاد شده در سقف جهت تامین روشنایی اطلاق می گردیده است. فرم حلقه ای شکل این چراغ برگرفته از این مفهوم و تداعی کننده ی هرنو ها می باشد. چالش اصلی در طراحی این چراغ، هماهنگی آن با فضای شهر تهران بوده است از این رو در طراحی فرمی این چراغ از برج آزادی به عنوان اصلی ترین عنصر هویتی شهر تهران نیز الهام گرفته شده است. نحوه ی عملکرد این چراغ تعاملی به گونه ای است که در صورت توقف یا نشستن افراد بر روی نیمکت کناری آن از شدت نوری چراغ های تعبیه شده در قسمت بیرونی حلقه که وظیفه ی آنها تأمین روشنایی فضای اطراف از طریق تابش مستقیم است به مرور زمان کاسته شده و به شدت نوری ال ای دی های RGB مخفی داخل حلقه که بصورت هاله ای رنگی از نور هستند اضافه می گردد تا علاوه بر آگاهی بخشی از زمان سپری شده، فضایی گرم و صمیمی برای کاربران آن ایجاد نماید.


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1288&rnd=3966

نظر بازديدکنندگان (4)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما