دوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1394/2/23
تعداد بازديد : 1540

هونرگروه آموزشی هونر دوره دوم کلاس های آمادگی کنکور عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی را به صورت فشرده برای داوطلبان برگزار می نماید. این دوره شامل کلیه توانایی های لازم در کنکور عملی، شامل دوره های طراحی و راندو، روند ارائه طرح در کنکور عملی و تکنیک ها و نکات مورد نیاز برای این آزمون می باشد. در این دوره نمونه کارهای افراد برگزیده نقد و بررسی می گردد.

کلاس آشنایی با استاد و شیوه تدریس کلاس عملی طراحی صنعتی پنجشنبه 24 اردیبهشت ساعت 13 الی 16 به صورت کاملاً رایگان برگزار می گردد.
شروع دوره از تاریخ 29/2/94 می باشد

قابل توجه داوطلبان:
پس از تجربه های موفق پیشین در بهره گیری از اساتید مجرب، دوره جدید نیز توسط استاد خوشنام و موفق طراحی صنعتی استاد مهندس مصطفی آروند، دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی صنعتی و برگزیده مسابقات بین المللی (A` Design Award and Competition 2014) برگزار خواهد شد.

همان طور که اسم ایشان در جامعه طراحی صنعتی بسیار شناخته شده هست، شاگردان موفق در این مؤسسه، دلیل خود را تدریس بر اساس تقویت خلاقیت و شناخت راهکارهای دقیق در مورد نحوه پاسخگویی سؤالات و تسلط و مدیریت آزمون و صد البته تمرین های مداوم اصول گفته شده، می دانند. مهم اینست که طراحی ها و اطلاعات ارائه شده داوطلبان شبیه یکدیگر نبوده و قالب کلی مورد نظر مصححین برای هر کدام از داوطلبان با توجه به افزایش مهارت های شخصی آنها تقویت شود.

مؤسسه هونر در زمینه آزمون عملی هنر، کلاس های زیر را نیز برگزار می نماید:
کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) گرافیک
کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) نقاشی
کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) انیمیشن
کلاس مرحله دوم (آزمون عملی) تصویرسازی

* کلیه کلاس ها زیر نظر برترین اساتید کشور برگزار خواهد شد. اساتید مؤسسه با شناختی که از مصححین احتمالی دارند، براساس سلیقه و تکنیک های مورد نظر ایشان کلاس را برگزار کرده و بر همین اساس درصد قبولی داوطلبان حتی افرادی که در آزمون تئوری (مرحله اول) رتبه نامناسبی کسب کرده اند افزایش خواهد یافت.


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1290&rnd=9275

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما