دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینو
ارسال کننده: اسمعیل پیش باز
تاریخ: 1386/8/8
تعداد بازديد : 6276

جایزه بین المللی طراحی رددات در ردیف مشهورترین و بزرگ ترین رقابت های طراحی جهان قرار دارد.
بخش های این مسابقه به قرار زیر می باشد:
1- طراحی محصول
2- طراحی ارتباطات
3- طراحی مفهومی

جایزه طراحی رددات نزدیک به 6000 شرکت کننده از 52 کشور را تنها در سال 2006 به خود جذب کرده است. محصولات برنده جایزه قبل از ارائه به جامعه بین المللی در موزه طراحی رددات به نمایش گذاشته می شود.

هرسال یک هیئت داوری بین المللی محصولات شرکت کننده را براساس معیارهایی نظیر درجه نوآوری، عملکرد و کیفیت فرمی بازبینی و ارزیابی می کنند که این مسئله جدیت رقابت و مقبولیت بین المللی اش را تضمین می کند. گروه داوری از طراحان و کارشناسان طراحی از سراسر جهان تشکیل شده اند که مستقلا و بی طرفانه درباره طراحی هایی که شایستگی دریافت جایزه رددات را دارند تصمیم می گیرند. صورت فلکی هر ساله تغییر می کنند و درجه ای از هستی و اعتبار را ضمانت می کند.

جایزه همانند مهر کیفیت است؛ برنده، جایزه را شخصا در یک جشن پرشکوه که در آلتو تئاتر شهر اسن  آلمان برگزار می شود دریافت می کند، که در آن بیش از 1200 مهمان حضور دارند. به علاوه سالیانه جایزه طراحی محصول رددات همچنین به یک تیم طراحی با عنوان ویژه تیم طراحی سال خوانده می شود اهدا می گردد. جایزه رادیوس یادبود رقابت به وسیله تیم های طراحی شرکت های معروف مثل ال جی الکترونیک، آدیداس، اپل، مرسدس بنز، نوکیا، فیلیپس، زیمنس و سونی انتخاب و تأمین می گردد.

فیلم مراسم اهدای جایزه از این لینک قابل دسترسی می باشد.
http://en.red-dot.org/fileadmin/bilder/filme/red-dot-en.mpg

سایت رسمی رددات: http://www.red-dot.org

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=139&rnd=4531

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما