دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1395/2/13
تعداد بازديد : 1638

امسال در قیاس با سال های گذشته فرصت کمتری برای تمرین و آمادگی کنکور عملی کارشناسی طراحی صنعتی در اختیار داوطلبان است. به همین خاطر باید از زمان باقیمانده در جهت آمادگی برای آزمون عملی در کنار مطالعه برای کنکور هنر استفاده کرد. بدیهی است که مدیریت زمان باقی مانده به گونه ای که ضمن آمادگی برای آزمون عملی، زمان کافی برای آخرین مطالعات کنکور مرحله اول هنر باقی بماند، نقش بسیار مهمی را در موفقیت داوطلبان در هر دو مرحله اول و دوم ایفا می کند.

چنانچه دانش آموزان عزیز و داوطلبان محترم کنکور هنر استحضار دارند، نقش آزمون عملی طراحی صنعتی در قبولی آنها بسیار چشمگیر است. نتیجه این آزمون، 40% از نتیجه نهایی کنکور را در بر می گیرد.

آکادمی دیزاین بعد سوم با سابقه درخشان در برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی طراحی صنعتی درمرحله دوم، سعی می کند، ضمن فراهم ساختن شرایط برای موفقیت داوطلبان در مرحله دوم، زمان باقیمانده تا کنکور کارشناسی را به گونه ای مدیریت کند که داوطلبان عزیز نگرانی ای بابت زمان مورد نیاز برای مرور آخر دروس کنکور هنر نداشته باشند.

کلاس های آمادگی آزمون مرحله دوم کنکور هنر در رشته طراحی صنعتی به شرح زیر برگزار می شود:

- طراحی دست آزاد(اسکچینگ)، راندو، رنگ آمیزی و بهبود دهی فرم
مدرس: مهیار صامت حقیقی (مدیر گروه و عضو هیئت علمی گروه طراحی صنعتی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، مدرس فعلی دانشگاه هنر و سابق تهران، علم و صنعت و الزهرا، با سابقه بیش از 10 سال تدریس موفق دوره های آمادگی کنکور طراحی صنعتی)

- هایبرید اسکچینگ، اصول علمی و مبانی نظری آزمون، مباحث تئوری و آزمون های آزمایشی:
مدرس: مهدی اصل فلاح (مدیر گروه و عضو هیئت علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، مولف کتاب"خط طلایی" و "مطالعات طراحی" با سابقه بیش از 8 سال تدریس موفق دوره های آمادگی کنکور طراحی صنعتی)

در 3 سال گذشته بیش از یکصد نفر از قبولی های طراحی صنعتی در دانشگاه های گوناگون، در آکادمی دیزاین بعد سوم آموزش دیده بودند. این نتایج باور نکردنی و قابل تحسین در این 3 سال نتیجه برنامه آموزشی مدون آکادمی و تجربه و مهارت اساتیدآکادمی دیزاین بعد سوم بوده است.

شروع دوره: 28 اردیبهشت ماه 95
لازم به ذکر است که کلاس های این دوره از ابتدای تیرماه تا زمان کنکور سراسری هنر (انتهای تیر ماه) برگزار نمی شود تا متقاضیان کنکور هنر با آمادگی هر چه بیشتر در کنکور مرحله اول هنر حاضر شوند. ادامه دوره آمادگی آزمون عملی، بعد از کنکور سراسری هنر مرحله اول برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، چندین دوره آزمون آزمایشی در آکادمی یرگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن آکادمی تماس گرفته و یا به محل آکادمی مراجعه فرمایید. 
تلفن: 26407646- 021
آدرس: تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، واحد 4
وب سایت: www.3d-designacademy.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1414&rnd=5479

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما