بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1395/5/16
تعداد بازديد : 29961

DesignNest طراحی صنعتی ایرانی

وب سایت طراحی صنعتی ایرانی برای ارتقای اعضای خود و جامعه طراحان صنعتی ایرانی، همکاری با شرکت Allocacoc و وب سایت DesignNest را آغاز نموده است."دیزاین نست" به طراحان ایرانی فرصت می دهد تا محصولات طراحی شده ی خود را در سطح بین المللی معرفی کرده و سرمایه تولید را از خریداران بالقوه در سراسر دنیا جذب نمایند.

شرکت Allocacoc با تشکیل تیم متخصص طراحی محصول متشکل از طراحان صنعتی و مهندسان تولید، برای نخستین بار این امکان را فراهم نموده است که با ارائه خدمات رایگان طراحی، محصولات معرفی شده از سوی طراحان را برای تولید انبوه آماده سازی کرده و همچنین خدمات تولید و فروش محصول در سطح بین المللی را فراهم می نماید و محصول شما را به نمایندگی از شما به صورت جهانی به فروش می رساند. بدین ترتیب شما به صرف ثبت یک طرح جذاب که نظر سرمایه گذاران را جذب کند، می توانید محصول طراحی شده خود را به صورت جهانی به فروش برسانید.

به منظور حمایت از طراحان ایرانی و کمک به ترویج فروش بین المللی محصولات، طراحی های شما که در DesignNest ثبت شوند در وب سایت طراحی صنعتی ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهند بود و به صورت خاص در بخش گالری آثار به مخاطبان معرفی می شوند. همچنین وب سایت طراحی صنعتی ایرانی به طور مرتب آخرین اخبار DesignNest و آخرین وضعیت محصولات ایرانی در این وب سایت را برای اطلاع عموم علاقه مندان، منتشر خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر با فعالیت وب سایت DesignNest و تاریخچه فعالیت شرکت Allocacoc، این مطلب را مطالعه نمایید.

نحوه معرفی طرح در وب سایت طراحی صنعتی ایرانی:
از این پس در بخش مدیریت گالری (در صفحه کاربری اعضای طراحی صنعتی ایرانی)، در هنگام درج هر محصول، در صورتی که آن محصول در وب سایت DesignNest ثبت شده باشد، می توانید لینک صفحه معرفی آن محصول را نیز درج نمایید تا طرح شما پس از تأیید مدیران سایت، در بخش های ویژه وب سایت طراحی صنعتی ایرانی قابل رصد باشد. بدیهی است که قبل از درج لینک محصول در طراحی صنعتی ایرانی، باید آن را در وب سایت DesignNest معرفی کرده و لینک آن را دریافت کرده باشید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1447&rnd=2431

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما