دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1395/10/28
تعداد بازديد : 3655

دوره آموزشی راینواستفاده از یک نرم افزار خوب همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های طراحان بوده است. با رشد و گسترش استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری در زمینه های مختلف طراحی تا تولید یک محصول اهمیت این ابزار بیشتر هم شده است.

راینو یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی است که در فرایند طراحی تا تولید یک محصول استفاده می شود. اهیمت استفاده از راینو در سرعت و همچنین پوشش حوزه های مخلتف طراحی است. 

این دوره برای کسانی است که می خواهند با نرم افزار راینو طراحی و مدلسازی کنند. طراحان صنعتی، گرافیست ها، معمارها، طراحان طلا و جواهر، طراحان کفش و... می توانند از این پک آموزشی برای یادگیری اصول طراحی و مدلسازی با راینو استفاده کنند.

این دوره 30 ساعته از روی کلاس های آموزشی حضوری آقای سیروس حامدی فر شبیه سازی شده است و تمام تمرین ها و مباحث کلاس را شامل می شود. کسانی که نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند می توانند از این بسته ی آموزشی استفاده کنند.

با این بسته آموزشی راینو را از صفر و بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه ای یاد می گیرید. در طول این دوره با محیط راینو آشنا می شوید، روش کار با اینترفیس (رابط کاربری) راینو را خواهید آموخت، روش ایجاد ترسیمات دوبعدی در راینو را یاد می گیرید، توانایی ایجاد منحنی های سه بعدی با استفاده از نماها را پیدا می کنید، روی شبکه منحنی ها سطح می سازید و بعد از ایجاد فرم کلی محصول مورد نظر جزییات را اضافه می کنید و در نهایت با استفاده از کی شات از آبجکت ساخته شده رندر خواهید گرفت.

ارائه و پخش این مجموعه صرفا از طریق سایت RhinoTraining.ir انجام می شود.

برای دیدن جزییات بیشتر این مجموعه آموزشی و روش سفارش سفارش آن به لینک زیر مراجعه کنید:
https://rhinotraining.ir/product/rhinoid01

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1501&rnd=7143

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما