دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینو
ارسال کننده: فخرالدین اعتمادی
تاریخ: 1397/8/16
تعداد بازديد : 2457

فرشاد بخشایی دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی دانشکده ی طراحی اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، موفق به کسب رتبه اول و دریافت جایزه ی بهترین طراحی مبلمان فضای عمومی و بهترین طراحی محصول سال 2018 در مسابقات APDC*IDA شد. 

SiSu

فرشاد بخشایشی طرح خود را چنین توصیف کرده است:

مبلمان موسوم به SiSu (خلاصه شده‌ی Single Surface) با طراحی جذاب، سعی دارد نشان دهد که چگونه یک شیء ساده مانند مبلمان، می تواند ساده و در عین حال زیبا باشد. "سادگی" فلسفه‌ی طراحی SiSu است. سی‌سو به گونه ای طراحی شده است که از همه نظر ساده باشد؛ هم در فرم و هم در روش ساخت. تمام این محصول از یک سطح پیوسته به همراه استراکچر فلزی در داخل آن ساخته شده است. این مبلمان مینیمال بر اساس طرز تفکر مدرن "کمتر بیشتر است (Less is more)" ساخته شده است. هدف از این مبلمان تقویت ارتباط حسی میان افراد و محصول از طریق ارائه تعریفی جدید در زیبایی مبلمان فضای باز می باشد.

◄ مشاهده طرح SiSu در وب سایت مسابقه

مختصری در باره مسابقات APDC*IDA

این مسابقه توسط Asia Pacific Design Center  یا APDC در قالب International Design Awards تعریف شده است و هدف آن تقویت روابط فرهنگی برای ترویج و توسعه طراحی ها و ترویج آنها در بازارهای بین المللی است. این مسابقه در دو بخش متخصصان و دانشجویان در رشته های معماری، طراحی داخلی و طراحی محصول و در دسته بندی های مختلف برگزار می شود. برنده هر بخش به عنوان "طرح سال" در کتاب سال این مسابقات منتشر می گردد. مسابقات IDA از سال 2007 در آمریکا پایه گذاری شد و در حال حاضر از معتبرترین مسابقات بین المللی طراحی در زمینه معماری، طراحی داخلی و طراحی محصول می باشد.


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1633&rnd=3754

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما