دوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانو
تاریخ: 1397/11/8
تعداد بازديد : 2997

سه کنج یک اپلیکیشن طراحی داخلی است؛ یک برنامه جدید که به کاربران این امکان را می دهد تا با محصولات واقعی موجود در بازار کشور، محیط زندگی خود را به صورت سه بعدی طراحی کنند. سه کنج نه تنها به کاربران این امکان را می دهد که خودشان «طراح» باشند، بلکه سهولت آشنایی با انواع محصولات دکوراسیون داخلی و تمامی اطلاعات لازم از جمله مشخصات محصول، قیمت و فروشگاه های عرضه کننده را نیز فراهم می آورد.

"شبکه اجتماعی طراحی سه کنج"، امکان تجسم و مقایسه محصولات در محیط را بدون صرف هزینه و زمان دارد تا کاربران با توجه به سلیقه و برآورد هزینه طراحی ای که در نظر دارند، اقدام به انتخاب و خرید کنند.

اپلیکیشن سه کنج هم اکنون روی کافه بازار، سیب اپ و گوگل پلی در دسترس است.

 اپلیکیشن سه کنج چهار بخش اصلی دارد:

1- گالری:

در اصل شبکه اجتماعی سه کنج در گالری آن بر پاست چرا که گالری سه کنج:

  • محل نمایش طراحی های منتشر شده کاربران ؛
  • محل اعلام و نمایش مسابقه های طراحی داخلی؛
  • امکان نظر دادن(کامنت گذاری) روی طرح ها و اشتراک گذاری؛
  • نمایش لیست محصولات استفاده شده در هر طرح؛
  • تخمین قیمت هر طرح؛
  • امکان دنبال کردن (follow) کاربران دیگر را فراهم می آورد.
گالری سه کنج

2- طراحی:

فضای طراحی سه کنج، مجموعه ای است از فضاهای پیش فرض سه بعدی از جمله انواع اتاق، آشپزخانه، فضای باز و سرویس بهداشتی. کاربران با انتخاب هر یک از اتاق ها فضای مورد نظر خود را با توجه به کاربری که در نظر دارند (مسکونی، اداری و …)  انتخاب و طراحی کنند.

طراحی سه کنج

3- کاتالوگ:

در کاتالوگ سه کنج امکان مشاهده محصولات دکوراسیون داخلی در دسته بندی های مختلف و مناسب برای فضاهای مختلف وجود دارد. دسته بندی های موجود در کاتالوگ سه کنج عبارتند از پوشش رنگ، دیوارپوش، کف پوش، فرش، مبلمان، صندلی، بوفه و میز، سرویس خواب، روشنایی، قفسه و کمد، پرده و کرکره، کابینت، وسایل برقی، وسایل آشپزخانه، شومینه، مبلمان فضای باز، سرویس بهداشتی و تزئینات.

علاوه بر مشخصات کامل محصول، قیمت و فروشگاه های عرضه کننده، کاربران می توانند ایده های طراحی با آن محصول را هم مشاهده کنند که این موضوع در تصمیم برای انتخاب آن محصول خاص و خرید آن کمک خوب و آسانی باشد.

کاتالوگ - سه کنج

4- پروفایل:

در پروفایل کاربری، طرح های منتشر شده کاربر، طرح های ذخیره شده در پیش طرح ها و لیست کاربرانی که پی گیری (following) کرده اید یا پی رو (follower) شما هستند قابل دسترسی است. همچنین امکان ویرایش اطلاعات نیز در این قسمت وجود دارد.

تامین کننده ها در سه کنج:

در بازار کسب و کار، امروزه تبلیغات حرف نخست را می زند و قابلیت آن در تحت تاثیر قرار دادن مخاطب تا حدی است که حتی به راحتی می تواند نقصان در کیفیت محصول را هم از چشم کاربر دور نگاه دارد. با توجه به پیشرفت روزانه فناوری و فراگیر شدن آن در میان اقشار مختلف جامعه، با نگاهی سریع و گذرا به بازخوردهای ارائه شده درباره بسترهای تبلیغاتی به روز دنیا در حوزه های گوناگون، می بینیم که در میان انواع مختلف خدمات از نحوه معرفی و نمایش محصولات گرفته تا ارائه خدمات و پیگیری های پس از فروش و ... دو نکته بسیار حائز اهمیت هستند؛ اطلاعات دقیق از هزینه پیش از پرداخت، صرفه جویی در زمان.

در این میان با توجه به بازار رو به رشد طراحی و دکوراسیون داخلی و با در نظر داشتن جذابیت و گستردگی این حوزه سه کنج با تحلیل دقیق نیاز بازار کشور و مطالعه مبسوط و ارزیابی نیازهای جامعه کاربران، اقدام به معرفی بستری با موضوع دکوراسیون داخلی در قالب اپلیکیشن و سایت، با هدف معرفی دقیق، جدید و متمایز کلیه محصولات این حوزه کرده است.

در حقیقت می توان این ادعا را داشت که سه کنج ضمن معرفی کامل و با کیفیت برترین و به روزترین محصولات دکوراسیون داخلی موجود در بازار ایران، نخستین اپلیکیشن طراحی سه بعدی برای "عموم" است.

علت تاکید ما بر "عموم کاربران" از آن روست که هدف ما ایجاد امکان طراحی فضاهای زندگی کاربر توسط شخص اوست؛ چرا که این امکان علاوه بر جذابیت بسیار زیاد برای کاربران، تقویت خلاقیت و روحیه نوآوری آن ها، در ارتقاء سطح سلیقه عمومی بسیار موثر است؛ همچنین این جذابیت تضمینی است بر همراهی هر چه بیشتر کاربران. سه کنج بر آن است تا علاوه بر تاکید روی اهمیت و لزوم طراحی برای همه، امکانات مناسبی را جهت دسترسی به تمامی اطلاعات لازم در مورد کلیه محصولات دکوراسیون و برای تمامی فضاها از مسکونی و اداری گرفته تا فضای باز را فراهم آورد.

تامین کننده شامل تولیدکنندگان و واردکنندگان فعال در حوزه دکوراسیون داخلی می توانند در همکاری با سه کنج، محصولات خود را به صورت سه بعدی وارد شبکه محصولات کاتالوگ سه کنج و در نتیجه وارد شبکه طراحی داخلی سه کنج نمایند و فرصت معرفی در فضایی بسیار متفاوت و جذاب را داشته باشند.

خدمات سه کنج می تواند برای کلیه شرکت های تولیدی یا وارد کننده کلیه محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی برای تمامی فضاها شامل فضای کار، نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و فضای باز مورد استفاده قرار گیرد. هر شرکت این امکان را دارد تا برای تعداد مشخصی از محصولات خود به ازای آبونمان سالانه از کلیه خدمات سه کنج استفاده نماید.

همچنین فروشگاه ها نیز می توانند به صورت مستقل از شرکت ها، پنل مدیریتی داشته باشند و به صورت مستقل ذیل اطلاعات محل عرضه محصولات موجود در کاتالوگ سه کنج نمایش داده شوند.

  برای جمع بندی سریع، به برخی از تمایزات و نوآوری های سه کنج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی محصولات دکوراسیون داخلی مبتنی بر الگوهای نوین بازاریابی
  • صرفه جویی در زمان خرید با توجه به سلیقه و برآورد هزینه
  • امکان تجسم و مقایسه محصولات بدون صرف هزینه و زمان
  • کاهش ترددهای شهری برای بررسی و بازدید محصولات موجود در بازار و مقایسه حضوری آن ها (کمک به کاهش مشکلات ترافیکی خصوصا در شهرهای بزرگ)
  • امکان طراحی سه بعدی توسط کاربر بدون نیاز به دانش فنی بال
  • جذابیت، موضوعیت و فراگیری خدمات اپلیکیشن در زندگی روزمره
  • استفاده از فناوری های روز دنیا از جمله فناوری واقعیت افزوده (AR) (در آینده)
  • شبکه اجتماعی فعال و به روز
  • دسترسی به ایده های چیدمان به طور مشخص با محصول مورد نظر کاربر
  • برگزاری مسابقات طراحی
  •  سهولت کاربرد بدون نیاز به دانش تخصصی طراحی
تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1644&rnd=6859

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما