دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانو
تاریخ: 1398/3/19
تعداد بازديد : 841

از دلایل موفقیت کمپانی های تولیدی خودرو در جهان توجه به استایل خودرو، سلیقه افراد جامعه، ایمنی خودرو، راحتی کاربران خودرو، نیاز جامعه، مارکتینگ، هویت بصری و بسیاری عوامل دیگر است. مجموعه این عوامل در فرآیندی به نام دیزاین خودرو جمع می شوند. در واقع دیزاین یا طراحی خودرو شامل بازه وسیعی از دانش زیبایی شناسی، مهارت طراحی و اصول علم و مبانی طراحی خودرو است. توجه به این مسائل می تواند یک کمپانی را در شناخت بازار طراحی و تولید و فروش به موفقیت برساند، بنابراین واضح است که بدون دانش و علم طراحی و بدون کسب مهارت دیزاین موفقیت در این زمینه دور از ذهن به نظر می رسد.

آکادمی دیزاین بعد سوم اولین مرجع تخصصی آموزش گرایش های مختلف دیزاین و طراحی صنعتی، یازدهمین دوره طراحی خودروی خود را در تابستان به مدت 3 ماه برگزار می کند. در این دوره سعی بر ارتقا «دانش تخصصی طراحی خودرو»، «مهارت اسکچینگ» و «مهارت مدلسازی با نرم راینو» شرکت کنندگان خواهد بود. به همین منظور از دانش و مهارت اساتید متبحری استفاده می شود که تجربه اجرایی، سابقه تحصیلی، آموزشی و هنری قابل توجهی در این زمینه داشته اند.

در دوره طراحی خودرو آکادمی دیزاین بعد سوم علاوه بر آموزش مهارت اسکچینگ و استایلینگ خودرو (فرم پردازی و هویت سازی در اتومبیل)، مدلسازی با نرم افزار راینو نیز مد نظر قرار داده می شود. گفتنی است دوره طراحی خودروی آکادمی دیزاین بعد سوم دوره کامل و جامع طراحی خودرو است، که در طی یک ترم 3 ماهه به آموزش موارد هنری و مطالب مورد نیاز می پردازد، بطوریکه دانشجویان پس از اتمام این دوره آموزشی توانایی طراحی و مدلسازی یک خودرو با قابلیت های استاندارد را خواهند داشت.

طراحی خودرو

دروس دوره:
- طراحی مقدماتی خودرو (اسکچینگ مقدماتی) - 12 ساعت - معین کهریزی (این درس مختص کسانی است که تا کنون هیچگونه تجربه یادگیری طراحی را نداشته اند)
- اسکچینگ تخصصی طراحی خودرو - 24 ساعت - مدرس: علیرضا محمد زاده 
- مدلسازی خودرو با نرم افزار - 30 ساعت - مدرس: سجاد سلیمانی

توجه: این دوره در دو گروه سنی برگزار می شود. گروه سنی بالای 18 سال ویژه بزرگسالان خواهد بود و گروه دانش آموزان مختص شرکت کنندگان با سن 15 تا 18 سال می باشد.

شروع دوره: پنجشنبه 13 تیر 98

با توجه به محدودیت تعداد نفرات کلاس های آموزشی آکادمی بعد سوم، بدیهی است اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد ۴

سایت جدید آکادمی دیزاین بعد سوم: www.idacademy.ir 

همچنین مطالب بسیار جذاب دیزاین و اخبار مسابقات دیزاین را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آکادمی می توانید دنبال کنید:

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1659&rnd=5279

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما