بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1398/12/6
تعداد بازديد : 1716

فیلانوشرکت فیلانو فعال در زمینه پرینت سه بعدی در تهران می باشد که در زمستان 95 توسط آقای مهندس سیروس حامدی فر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد طراحی صنعتی دانشگاه تهران، تأسیس گردیده است. زمینه اصلی فعالیت این شرکت ارائه خدمات پرینت سه بعدی به شرکت های تولیدی، دانشجویان معماری و طراحی صنعتی، قالبسازان، قطعه سازان و کارگاه های ساخت مجسمه می باشد. در کنار این فعالیت ها خدمات طراحی و مدلسازی سه بعدی و آموزش های نرم افزار های طراحی نیز در این شرکت انجام می شود.

یکی از مشکلاتی که بیشتر مشتریان و کسانی که از پرینت سه بعدی استفاده می کنند، تجربه کرده اند مشکل عدم درک اپراتورهای دستگاه های پرینتر سه بعدی از فایل ها و طرح هایی است که برای پرینت ارسال می شوند. در واقع عدم درک درست و توانمندی در ویرایش فایل های سه بعدی ارسالی باعث می شود که کیفیت قطعات و محصولات پرینت شده پایین آمده و در بعضی موارد نیز قطعات به درستی در کنار هم مونتاژ نمی شوند. پرینت سه بعدی فیلانو برای حل این مشکل از طراحان صنعتی و طراحان سه بعدی با تجربه برای طراحی و ویرایش فایل های ارسالی استفاده کرده و تمامی تنظیمات و عوامل موثر در فرایند پرینت سه بعدی قبل از شروع کار به مشتری توضیح داده می شود و نظرات وی به طور کامل در این فرایند توسط طراح و اپراتور دستگاه اعمال می شود.

خدمات پرینت سه بعدی

خدمات پرینت سه بعدی فیلانو

داشتن مشتریانی چون شرکت فراسو، شرکت آریان کیمیا تک، شرکت نانو مبنا ایرانیان، شرکت صنایع بهداشتی ساینا، مجموعه چینی بهزادنژاد، شرکت مانا اندیشه ستاره خاوران و... نشان دهنده ی سطح حرفه ای و کاملا تخصصی طراحان سه بعدی و اپراتورهای دستگاه پرینتر سه بعدی در این مجموعه فیلانو می باشد.

در حال حاضر خدمات پرینت سه بعدی فیلانو با 6 عدد دستگاه پرینتر سه بعدی در حال کار می باشد. این دستگاه همگی FDM  یا همان Fuesd Deposition Modeling هستند ولی این شرکت در نظر دارد دستگاه های دیگر مانند DLP یا Digital Light Processing در آینده‌ی نزدیک خریداری کرده و به مجموعه خود اضافه کند.

در کنار ارائه خدمات پرینت سه بعدی، این مجموعه تولید فیلامنت را با همکاری شرکت آکام در دست بررسی دارد و نمونه هایی نیز برای تست تولید شده است که در صورت موفقیت این پروژه این فیلامنت ها به بازار ایران عرضه خواهد شد.

قیمت پرینت سه بعدی قطعه با توجه به درخواست مشتری و اعمال تنظیمات مختلف در نرم افزار مربوطه تعیین می شود. امکان مراجعه حضوری برای سفارش پرینت سه بعدی و یا دریافت آبجکت پرینت شده نیز وجود دارد.

برای برآورد قیمت سفارش پرینت سه بعدی و زمان پرینت می توانید فایل های سه بعدی خود را با یکی از فرمت های 3dm، obj، 3ds، iges، sldprt، stp و... برای فیلانو بفرستید. برای توضیحات بیشتر در زمینه روش ارسال فایل و فرمت های آن به لینک زیر مراجعه کنید:

 سوالات متداول پرینت سه بعدی 

بهترین کیفیت با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن را از مجموعه خدمات پرینت سه بعدی فیلانو بخواهید.

راه های ارتباط با فیلانو:
شماره ثابت: 66486146-021
شماره موبایل: 09107599077
ایمیل: filano3dprint  gmail. com

تلگرام: https://t.me/filano3dprint 
اینستاگرام: https://www.instagram.com/filano3dprint 
وب سایت: https://filano3dp.ir 

آدرس فیلانو:
میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، نرسیده به انقلاب، بن بست مبین، پلاک 3، درب سمت راست
لینک گوگل مپ: https://goo.gl/maps/du1pSG8JqZQDkg799 


نمونه مدل های تولید شده در فیلانو
تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1696&rnd=5665

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما