دوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1386/1/1
تعداد بازديد : 3343

به نام خدای بهار آفرین

امروز اول فروردین 1386 است. روز تولد سایت طراحی صنعتی ایرانی! خوشحالم که بعد از چندین ماه تلاش بالاخره قسمت بود که روز تولد این سایت با روز تولد دوباره طبیعت یکی باشد.

سلام به شما دوستانی که هنوز نمی دانم چه کسانی و کجا هستید. اما امید دارم که هرچه زودتر همدیگر را پیدا کنیم و در این  خانه مجازی روزگار خوشی را با هم بگذرانیم.

نوشتن برای کسانی که نمی دانی کیستند خیلی سخت است. اما می دانم که به زودی دوستان زیادی خواهم داشت که قرار است سالهای زیادی را با خاطرات مشترک با هم باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. می دانم که دانشجویان و صاحب نظران و علاقه مندان و هنرمندانی از سراسر ایران و حتی فارسی زبانان سایر کشورها اینجا جمع خواهند شد و از اینکه می توانند برای یکدیگر بنویسند و بخوانند و یاد بگیرند خوشحال خواهند بود.

فقط طراح بی نهایت ها می داند که چه روزهایی را پشت سر خواهیم گذاشت و چه خاطراتی به واسطه این سایت، در دفتر خاطرات مشترک ما رقم خواهد خورد. پس به نیابت از تمام شما دوستانی که هنوز هیچ کدامتان را نمی شناسم، از خداوند می خواهم که به برکت بهار طبیعت، روزهایی را برای ما مقدر کند که در آن بتوانیم برای یکدیگر مفید باشیم و به واسطه تجربیات خوبی که از یکدیگر می آموزیم، دوستی های نا گسستنی و دوستان همیشگی ای پیدا کنیم و تا آخر زندگی یار و همراه یکدیگر باشیم.

از همین امروز چشم به راه قدم های سبز شما هستم و بی قرار منتظرم تا آشنایی با تک تک شما عزیزان را جشن بگیرم.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=23&rnd=7771

نظر بازديدکنندگان (7)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما