بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1387/6/10
تعداد بازديد : 27998

گچ پاستل:
گچ پاستل شامل قطعه های رنگی از گچ است که به صورت تک و یا در بسته های چند رنگی در بازار به فروش می رسد و در دو نوع خشک و روغنی در دسترس می باشد.

گچ پاستل

در مورد گچ پاستل خوب است بدانید که انواع حرفه ای و غیر حرفه ای آن در بازار هستند که توصیه می شود که یک بسته 48 عددی آن را خریداری کنید و به دلیل مصرف کم آن در کارهای رندرینگ، تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

البته توجه کردن به این مسئله حائز اهمیت است که گچ پاستل شما نه خیلی خشک باشد، و نه خیلی نرم و یا چرب. برای امتحان گچ پاستل، کافیست که کمی از ان را بر روی انگشت خود بمالید و احساس کنید که لطافت دارد، یعنی نه خیلی خشک و زبر است و نه انگشت شما را چرب می کند.

گچ پاستل

برای صرفه جویی در هزینه های خرید خود، می توانید از مارک های متفرقه استفاده کنید، و یا اینکه گچ رنگی مورد نظرتان رو به صورت تکی خریداری کنید.
 
مداد رنگی:
مداد رنگی های متنوعی در بازار وجود دارد که تعداد رنگ آنها بعضا از صد رنگ هم فراتر رفته و در بسته هایی در تعداد مختلف هم قابل عرضه هستند. اما حتما به خاطر داشته باشید که یک مداد رنگی سفید و یک مداد رنگی مشکی در کار شما جزو واجبات است. سعی کنید که حتما از نوع پلی کروم Polychromous باشد.

مداد پلی کروم

این مسئله را نیز حتما در نظر داشته باشید که سر این مدادهای گران قیمت را فقط به وسیله مداد تراش مخصوص خودش بتراشید، و از استفاده از مدادتراش های متفرقه برای مداد های معمولی پرهیز کنید، زیرا که نوک آنها را می شکند.

مداد تراش

روان نویس:
ابزاری که در کشور ما به عنوان روان نویس شهرت یافته، همان مارکر است که از سر ظریف تر برای ترسیم های دقیق تر و نازک تر ساخته شده است. البته گونه هایی که مخزن جوهر مایع دارند، برای کار طراحی خوب نیستند، زیرا سرعت خشک شدن آن کند تر از نوع سر نمدی است و در مقابل پاک کن هم اثر بدی بر روی کاغذ می گذارند.

روان نویس

این روان نویس ها در گونه های مختلف در دسترس هستند و نوعی از آن هم، مجهز به سری با حالت قلم مویی است.

روان نویس

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=347&rnd=1559

نظر بازديدکنندگان (4)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما