ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ: 1387/8/5
تعداد بازديد : 3729

فراتر از نقرهسایت Designboom با همکاری موسسه MACEF Milano مسابقه ای با عنوان Beyond Silver (ماوراء نقره) برگزار می کند.

این مسابقه به دنبال لوازمی کاربردی و باارزش، از جنس نقره و با آب و تاب و ارائه ای جدید می باشد. محصولاتی مانند: لوازم ضروری، لوازم با ارزش منزل، وسایل روی میز آشپزخانه و لوازم پخت و پز که همگی از جنس نقره باشند و در آنها گونه ای از نوآوری و بدعت دیده شود، مورد نظر برگزار کنندگان است.

از شما خواسته شده است تا در این مسابقه با طرح های جدید، هدیه هایی فراتر از زمان، ترکیبات جدید نقره با متریال های دیگر مانند: چوب، چرم، سنگ، پلاستیک و...، روش های جدید ساخت و کاربردهای فریبنده جدید شرکت کنید.

توجه: محصولاتی در حوزه جواهرات و فشن، مورد نظر این مسابقه نیستند.

الزامات مسابقه:
- محصولات نباید روی خط تولید باشند.
- پروژه های ثبت شده و نمایش داده شده قبلی نیز پذیرفته می شود.
- بدیهی است که طرح  فرستاده شده باید تا اعلام نتایج مسابقه به صورت محرمانه باقی بماند.

هیئت داوران به طرح های خلاقانه ای رأی خواهد داد، که دارای نوآوری در فرم و نمود فن آورانه  محصول باشند. این نوآوری باید مطابق با تحولات و پیشرفت جوامع امروزی باشد.

از فرستادن طرح های مبهم خودداری کرده و طرح را به صورت روشن و واضح ارائه کنید. به دنبال آن نباشید که ایده هایی به صورت هنر ناب ارائه کنید، بلکه طرح خود را در قالب ایده ایی کاربردی ارائه کنید که می تواند جلوه گر هنر باشد.

جوایز این مسابقه شامل 3 جایزه 3000 یورویی است که به نفرات برتر اهداء خواهد شد. همچنین طرح های جذاب و جالب، در بخش تولید، به معرض نمایش شرکت های مرتبط، در خواهد آمد و مثل همیشه، طرح های برگزیده در سایت Designboom  به طور رسمی ثبت خواهد شد.

مهلت ثبت نام برای مسابقه، 18 دسامبر 2008 (28 آذر 1387)، و مهلت ارسال آثار، 22 دسامبر 2008 (2 دی 1387) می باشد. ارسال آثار به صورت آنلاین انجام می گیرد.

جهت ثبت نام، ارسال طرح های خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقه به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://www.designboom.com/macef09.html

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=377&rnd=7373

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما