فیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
ارسال کننده: فرامرز نحوی
تاریخ: 1387/9/30
تعداد بازديد : 2608

Design Difference

انجمن جوامع طراحی صنعتی دنیا ICSID شما را به کنگره جهانی طراحی در که نوامبر سال 2009 برگزار می شود دعوت می کند. این کنگره در کشور سنگاپور و به میزبانی انجمن طراحی سنگاپور برگزار می گردد.

Design Difference:
این کنگره با نام Design Difference و با هدف احیای ارتباط و ارزش های طراحی برپا می گردد. این حرکت مستلزم تجدید نظر در مشکلات طراحی است تا دنیا را به سوی هر چه فراگیرتر کردن طراحی بکشاند.

برنامه کنفرانس شامل کنفرانس آموزشی، نمایشگاه طراحی، مجمع عمومی ICSID و در حاشیه آن برنامه های اجتماعی است. بیست و ششمین کنگره طراحی ICSID در سال 2009 و کنگره جهانی IFI در واقع قسمتی از جشنواره طراحی سنگاپور است.

این جشنواره شامل رویدادهایی از جمله: نمایشگاه ها، کنفرانس ها، ورک شاپ و جشن های عمومی و برنامه های اهداء جوایز و مراسم کشور سنگاپور است. ICSID انتظار دارد جشنواره طراحی سنگاپور صدها جذب کار و بیش از صدهاهزار شرکت کننده داشته باشد.
 
پیام ICSID:
ما انتظار داریم شما را در سنگاپور ملاقات کنیم. این جشنواره یک موقعیت ممتاز برای شما می باشد تا چشم انداز طراحی بومی سنگاپور را تجربه کنید، و در شور هیجان فرهنگ این شهر شناور شوید و هزاران تجربه فراموش نشدنی را کشف نمایید. کشوری که در تضاد و رنگ غنی است و همچنان یک هارمونی گرفته شده از فرهنگ، هنر، معماری و آشپزی خود را به دنیا عرضه می کند.

درباره سنگاپور:
سنگاپور یک کشور منحصر به فرد و غنی در فرهنگ و توانایی است. و بر روی جزیره ای در انتهای Malay Peninsula واقع شده است. سنگاپور کوچک ترین کشور در جنوب غربی آسیا است با جمعیتی حدود 5 میلیون نفر. اسم آن از Singa Pura تشکیل شده و به معنی شهر شیر (lion City) است.

تاریخ برگزاری جشنواره:
کنگره: 25-23 نوامبر 2009
مجمع عمومی: 27-26 نوامبر 2009
 
انجمن طراحی سنگاپور Design Singapore Council:
انجمن طراحی سنگاپور از آگوست سال 2003 به وسیله وزارت اطلاعات، ارتباطات و هنر سنگاپور تأسیس گردید.
این سازمان عمومی با هدف گذاری برای پیشرفت و توسعه طراحی در سنگاپور بنا نهاده شده است. انجمن با دیگر آژانس های دولتی، انجمن های طراحی، صنعتی و مراکز آموزشی برای پیشرفت طراحی در تجارت و آموزشها و توسعه سنگاپور با هدف تبدیل شدن به یکی از مراکز بین المللی پیشتاز و خلاق در طراحی کار می کند.

سنگاپور را می توان یکی از کشورهایی در نظر بگیریم که به توانایی طراحی برای ایجاد توسعه پایدار در یک کشور پی برده و با سرمایه گذاری های عظیم و قابل توجه خود در طی دو سال اخیر توانسته خود را به عنوان یک کشور علاقه مند به توسعه طراحی معرفی کند.

سرمایه گذاری هایی که از مسابقات، نمایشگاه ها، کنفرانس ها شروع شده و به جایی رسیده که انجمن جوامع طراحی صنعتی دنیا حاضر شود کنگره سالانه خود را در آن کشور برگزار کند. با برگزاری این مراسم نیز، در سال های آینده این کشور را به عنوان یک قطب طراحی در منطقه خواهیم شناخت.

اطلاعات بیشتر: http://www.designdifference.sg

منبع: خبرنامه الکترونیکی ICSID دسامبر 2009

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=426&rnd=1476

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما