دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
ارسال کننده: جواد یزدانی
تاریخ: 1387/10/28
تعداد بازديد : 2840

Eee Keyboard

کم کم کاربران کامپیوتر های رومیزی می توانند کیس کامپیوتر را جمع کرده و به کناری بگذارند. شرکت ASUS به تازگی طرح اولیه Eee Keyboard را رونمایی است. اما این فقط یک کیبرد نیست، بلکه یک کامپیوتر کامل است. 

Eee Keyboard با وزنی کمتر از 900 گرم دارای سخت افزار های لازم جهت اتصال به شبکه های بی سیم نظیر WiFi و Ethernet و همچنین اسپیکر و موس داخلی و یک عدد صفحه نمایشگر 5 اینچی می باشد. بخشی از فرایند های این کامپیوتر کیبردی به کمک نمایشگر کوچک LCD روی آن انجام می شود. بدون هیچ وسیله جانبی می توان این کیبرد را به یک مانیتور متصل کرد و یک کامپیوتر کامل داشت. اما بهترین استفاده این کامپیوتر در اتصال به ویدیو پروژکتورها است. قرار است که این کامپیوتر دارای پورت بیسیم HDMI باشد. بنابراین در آینده نزدیک می تواند به صورت بیسیم به ویدیو پروژکتور متصل شود.

به گفته سخنگوی تیم ASUS طرح ارائه شده مراحل تست خود را سپری کرده و پس از اتمام نمایشگاه مراحل تولید انبوه آن آغاز خواهد شد. ASUS خبری این محصول نداده است تا بیشتر از حد معمول شگفت زده نشویم!

منبع انگلیسی: http://www.engadget.com/2009/01/06/asus-eee-keyboard-revealed
منبع فارسی: http://www.narenji.ir/content/view/1102/1

پورت High Definition Multimedia Interface یا HDMI چیست؟
این پورت برای انتقال صوت و تصاویر HD به کار می رود. تمام گجت های چند رسانه ای در حال مجهز شدن به این نوع اتصال هستند. از لپ تاپ ها گرفته تا تلویزیون های ال سی دی و دوربین های فیلم برداری دیجیتال. سرعت بالای انتقال اطلاعات تنها خصوصیت مفید این اتصال نیست. این اتصال از مکانیزمی به نام CEC پشتیبانی می کند که امکان کنترل وسایل الکترونیکی را از طریق این پورت فراهم می کند. از طریق این پورت می توان به دستگاه مورد نظر فرمان داد.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=447&rnd=697

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما