دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1389/3/7
تعداد بازديد : 3322

"این طراح برنامه ریزی کرده بود تا محصولات خود را در بخش "کالا های دست ساز" دیزاین بوم در نمایشگاه ICFF 2010 به فروش برساند. اما ظاهراً نتوانسته بود ویزا بگیرد. همه شرکت کننده های دیگر از سایر کشورها موفق شده بودند ویزا بگیرند. یک مرد مجرد از ایران موفق نشده بود. عجب! غرفه او خالی بود و فقط در آن این اعلامیه وجود داشت که مردم برای همدردی و حمایت روی آن امضا می کردند."

where is my visa

متن فوق را Photoblog.com در گزارش تصویری خود از نمایشگاه International Contemporary Furniture Fair 2010 که در تاریخ 15 تا 18 ماه May در نیویورک برگزار شد، بر روی سایت خود قرار داد. این نمایشگاه با حضور نمایندگان 40 کشور از سراسر دنیا برگزار شد.

آقای روح الله مریخ پور از اعضای فعال وب سایت طراحی صنعتی ایرانی، تنها نماینده ایران در ICFF 2010  بود که نامش در لیست شرکت کنندگان International Contemporary Furniture Faire 2010 اعلام شد. طرح وی که در New York Designboom Mart at ICFF 2010 برای ارائه و فروش انتخاب شده بود، متاسفانه به علت عدم صدور ویزا به نمایشگاه ICFF و Designboom Mart نرسید و غرفه ای که نام ایران را بر خود داشت، خالی ماند تا بازدید کنندگان تنها بتوانند غرفه خالی را تماشا کنند!

ICFF

در این غرفه تنها دو پوستر به چشم می خورد، یکی پوستر مشخصات طرح و طراح به همراه نام ایران و دیگری پوستری اعتراضی، که طراح سعی کرده بود به وسیله آن، صدای اعتراض خود را به بازدیدکنندگان و هر کسی که شایسته این اعتراض است، برساند.

لازم به ذکر است که کار آقای حامد کهن از دیگر اعضای سایت نیز در Designboom Mart انتخاب شده بود که به علت مشکلاتی موفق به شرکت در نمایشگاه نشدند.

به امید روزی که طراحان ایرانی بتوانند بدون محدودیت ها و مشکلات امروز، به ارائه ایده ها و طرح های خود در سراسر دنیا بپردازند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=673&rnd=3009

نظر بازديدکنندگان (10)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما