دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینوفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
دسته بندی: اخبار طراحیبیونیک
تاریخ: 1389/3/22
تعداد بازديد : 4803

پس از برگزاری چند دوره کنفرانس جهانی بیونیک در کشور چین و برقراری ارتباط بین اساتید و صاحب نظران این رشته از سرتاسر جهان، انجمن جهانی بیونیک The International Society of Bionic Engineering با نام اختصاری ISBE در کشور چین تأسیس شده است.

جشن افتتاحیه این انجمن در تاریخ 14 تا 16 سپتامبر 2010 در کنفرانس جهانی بیونیک در شهر ژوهای Zhuhai در ایالت گوانگ دونگ Guangdong برگزار خواهد شد.

هدف اصلی تأسیس این انجمن، ایجاد ارتباط نزدیک تر بین صاحب نظران و دانشمندان علم بیونیک در سراسر جهان و گسترش دادن روش های آموزشی و انتقال تجربیات در زمینه علم بیونیک می باشد. دفتر مرکزی این انجمن در یکی بزرگ ترین دانشگاه تحقیقات بیونیک جهان در شهر چانگ چونگ به نام دانشگاه Jilin واقع شده است.

دانشگاه Jilin

با عضویت در این انجمن، در آینده نزدیک می توانید در کلیه فعالیت های علمی و تجاری و تبادل اطلاعات پژوهشی در زمینه علم بیونیک شرکت نمایید. برای عضویت در این انجمن فرم ثبت نام را از اینجا دانلود کرده و سپس با عنوان ISBE membership به ایمیل txm jlu.edu.cn ارسال نمایید.

لازم به ذکر است که الهام از طبیع در طراحی صنعتی، تنها بخش کوچکی از بیونیک است. امروزه بخش عمده فعالیت های پژوهشی در علم بیونیک، در زمینه بیوشیمی و همچنین تحقیقات در زمینه بیولوژی گیاهان و جانوران صورت می پذیرد.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=679&rnd=5199

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما