دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانو
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1389/3/31
تعداد بازديد : 3330

قوانین حاکم بر محیط وب سایت طراحی صنعتی ایرانی که به عنوان قرارداد بین اعضا و مدیران سایت تلقی می شود، از طریق لینک ویژه در بخش ثبت نام و همچنین از طریق لینک "در باره سایت" در منوی بالای وب سایت و علاوه بر آن قوانین ویژه ارسال مطلب در صفحه کاربری (در کنار لینک ارسال مطلب) قابل مشاهده است.

چنانچه شما نیز عضو این وب سایت هستید، انتظار می رود که در زمان ثبت نام یا پس از ثبت نام این قوانین را که به نوعی قرارداد بین مدیران و اعضای سایت است مطالعه کرده باشید.

یکی از وظایفی که در این قرارداد بر عهده مدیران سایت است، اطلاع رسانی در مورد تغییرات در قوانین است. در تاریخ 31 خرداد 1389 تغییراتی در برخی قوانین سایت و همچنین قوانین ارسال مقالات اعمال شده است.

با توجه به مشکلاتی که در یافتن منبع اصلی مقالات با آن روبرو هستیم خواهشمند است موارد مرتبط با رعایت Copy Right را با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید و در هنگام ارسال مقالات نیز برای کمک به مدیران سایت، تلاش کنید تا منبع اصلی (اولین منبع) مقالات را بیابید.

امیدواریم مطالعه مجدد این شرایط توسط تمام اعضا، باعث تقویت جوّ علمی سایت و بهره مندی بهینه از امکانات موجود بگردد.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=687&rnd=7675

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما